سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8702 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل

افتتاح۲۵ پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی استان اردبیل همزمان با دهه فجر

مسئوول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت:در گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی،۲۵ پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی در نواحی مختلف استان افتتاح می شود.

افتتاح۲۵ پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی استان اردبیل همزمان با دهه فجر

به گزارش ابصارخبر، علی پیرجاهد صبح امروز در جلسه هماهنگی افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اشتغال زایی بسیج سازندگی استان در اردبیل،اظهار کرد:در گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی،۲۵ پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی در سطح استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد:خانه های محروم،افتتاح استخرهای چند منظوره کشاورزی،پل های روستایی،مسجد و کارگاه های اشتغال زایی از جمله پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در سطح استان است.

مسئوول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل تصریح کرد:این پروژه ها به همت بسیج سازندگی،گروه های جهادی بسیج،نواحی مقاومت بسیج سپاه استان و با مشارکت تعدادی از ادارات و دستگاه های اجرایی استان آماده افتتاح شده است.  

پیرجاهد افزود:علاوه بر افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اشتغال زایی،خدمات رسانی اقشار متخصص به مردم در مناطق محروم و کم برخوردار استان اردبیل نیز از جمله برنامه های محوری در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در استان است.

وی گفت:اعزام اکیپ های دامپزشکی به روستاهای محروم در سراسر استان جهت ویزیت و واکسیناسیون دام و طیور با همکاری اداره کل دامپزشکی استان،بسیج سازندگی و گروه های جهادی در طول دهه مبارکه فجر در استان اجرایی می شود.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل بیان کرد:اعزام اکیپ های بسیج جامعه پزشکی،افتتاح صندوق های قرض الحسنه بسیج،اجرای طرح همگام با کشاورز با همکاری بسیج مهندسین کشاورزی،کارگاه آموزشی توانمندسازی مسئولین گروه های جهادی، برگزاری جلسات شورای جهادی نواحی و تجلیل از سرگروه های جهادی وجهادگران فعال از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

پیرجاهد با اشاره به تداوم رزمایش کمک‌ مومنانه در استان،تصریح کرد:توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی،توزیع جهیزیه آسان و تخفیف دار در بین نوعروسان نیازمند،اهدای خون توسط جهادگران و ارائه خدمات تخصصی از جمله برنامه های رزمایش کمک مومنانه خواهد بود.‌

وی با دعوت از عموم خیرین و مردم نوعدوست استان اردبیل برای مشارکت در رزمایش کمک مومنانه،افزود:این رزمایش همچنان در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک به نیازمندان تداوم دارد و عموم مردم نوعدوست و خیر استان می توانند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.‌

 

انتهای پیام/ج