سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 8973 ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵

دبیر استانی هنرواره «روایت جهاد» خبرداد:

کسب 9 مقام برتر هنرواره ملی «روایت جهاد» توسط هنرمندان اردبیلی

استان اردبیل با دریافت 9 رتبه برتر از نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» سومین استان‌ برتر کشور شد.

کسب 9 مقام برتر هنرواره ملی «روایت جهاد» توسط هنرمندان اردبیلی

به گزارش ابصارخبر، قاسم مزین دبیر استانی هنرواره «روایت جهاد» و روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل  صبح امروز در جمع خبرنگاران از درخشش هنرمندان اردبیل در هنرواره ملی روایت جهاد خبرداد و گفت: روز دوشنبه 14 تیر ماه 1400 در آیین اختتامیه این هنرواره در تالار سوره حوزه هنری کشور، با حضور جمع محدودی از برگزیدگان، مدیران و هنرمندان از نفرات برتر بخش‌های مختلف تجلیل شد که استان اردبیل با دریافت 9 رتبه برتر از نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» سومین استان برتر کشور در این زمینه است.

مزین افزود: فریبرز اسمعیلی با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه نخست بخش پوستر را کسب کرد. در این بخش همچنین شبنم نظری با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

دبیر استانی هنرواره «روایت جهاد» اضافه کرد: در بخش موشن گرافی، صدا و سیمای مرکز اردبیل با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول را کسب کرد. در این بخش اداره برق استان اردبیل با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد. همچنین اداره برق استان اردبیل با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال در بخش موشن گرافی تقدیر شد.

قاسم مزین در ادامه گفت: در بخش متن، توحید مهدوی و علی انوار از استان اردبیل به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» را کسب کردند. همچنین در بخش مدیا، خبرگزاری فارس اردبیل رتبه دوم را به دست آورد. در بخش خاطره نیز مریم پورحسن رتبه تقدیری را کسب کرد.

گفتنی است فراخوان نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با هدف ثبت و ضبط نقش‌آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک‌های مؤمنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا، به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر شد که با استقبال هنرمندان شرکت‌کننده از سراسر کشور ۱۱ هزار و ۴۲۸ اثر توسط دبیرخانه دریافت شد که در این بین استان اردبیل با ارسال 534 اثر جزو استان‌های برتر کشور بود. 

 

انتهای پیام/ج