نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: علم و فناوری کد خبر: 9259 ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱

مسئول علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان :

طرح جامع راهیان پیشرفت در اردبیل برگزار می شود

مسئول علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری طرح جامع راهیان پیشرفت در اردبیل خبرداد و گفت: این طرح در سه بخش عمومی، دانشجویی و تخصصی برگزار می شود.

طرح جامع راهیان پیشرفت در اردبیل برگزار می شود

مرتضی مملوکی  مسئول علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به تشریح هداف و برنامه های طرح جامع راهیان پیشرفت پرداخت و گفت: این طرح در راستای امیدآفرینی و تقویت روحیه خودباوری در دانشجویان واساتید دانشگاههای استان با برگزاری اردوهای علمی وبازدید از پروژه و صنایع بزرگ و مجموعه های حاکمیتی در سه بخش عمومی، دانشجویی و تخصصی برای دانشجویان و اساتید رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه، رشته های مدیریت و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی در اردبیل اجرا می شود.

وی معرفی دستاوردهای علمی کشور به دانشجویان را از جمله رسالت های بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: طرح جامع راهیان پیشرفت به منظور معرفی دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و جلب توجه عموم مردم به سمت پیشرفت های فناورانه و نوآورانه  انجام می شود.

مملوکی در ادامه سخنان خود به تبیین جزئیات بخش عمومی طرح جامع راهیان پیشرفت پرداخت و گفت: بسیج دانشجویی با بهره گیری از ظرفیت مختلف و متنوع از جمله  صدا و سیما، خبرگزاری ها و کانال های پر مخاطب در شبکه های اجتماعی اقدام به تولید و پخش برنامه های مرتبط، می کند.

وی به بخش دانشجویی این طرح نیز اشاره کرد و گفت: این بخش با محوریت بازدیدهای یک روزه دانشجویی از پروژه ها بزرگ وکارخانجات مهم، در کنارآن اردوهای کشوری راهیان پیشرفت از پروژه ها و کارخانجات استراتژیک کشور و همچنین برنامه های ترویجی و گفتمان سازی  مختص دانشجویان کارشناسی دانشگاههای استان برگزار می شود.

مسئول علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان اردبیل به بخش تخصصی طرح جامع راهیان پیشرفت اشاره کرد و گفت: این بخش  با برگزاری سمینارهای تخصصی راهیان پیشرفت نسبت به تشریح یک کارخانه یا پروژه بزرگ یایک دستاورد مهم انجام خواهد شد.

مملوکی گفت: در این راستا با برگزاری جلسات متعددی در جهت هر چه بهتر اجرائی کردن این طرح در سطح دانشگاههای استان برداشته شده  ونهایتا هماهنگی لازم با چندین پروژه و کارخانه بزرگ استان منجمله نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان، کارخانه سیمان اردبیل صورت گرفته است.

 

انتهی پیام/ج