نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9282 ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱

با حضور مسئولین نهاد های فرهنگی برگزار شد؛

مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی غدیر پژوهی در اردبیل + اسامی منتخبین

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی غدیر پژوهی از شرکت 1700 در این مسابقه فرهنگی خبرداد و گفت: سال آینده این مسابقه در سطح کشوری برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی غدیر پژوهی در اردبیل + اسامی منتخبین

به گزارش ابصارخبر،  مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی غدیر پژوهی پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان نهادهای فرهنگی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، اردویی و راهیان نور سپاه حضرت عباس(ع)، حوزه هنری و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی  و خبرگرازی های فارس، مهر، سبلان ما و ابصارخبر در محل ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل برگزار شد.

روح اله صابری مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در ابتدای این مراسم به تبیین اهمیت کارهای فرهنگی در جامعه پرداخت و گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه امروز از ضروریات است.

وی با بیان اینکه کتابخوانی منجر به گشایش ذهن و  کسب معارف  و انتقال تجربه می شود، گفت: ترویج فرهنگ نبوی و سیره علوی از جمله رسالت های نهادهای فرهنگی در سطح جامعه است.

حسین مظفری معاون فرهنگ سازی و دبیر برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر پژوهشی  نیز در این مراسم از شرکت 1700 نفر در دومین مسابقه خبرداد و گفت: سال گذشته 2850 نفر در این مسابقه فرهنگی شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه علاوه بر استان اردبیل از استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس،  اصفهان  و آذربایجان شرقی در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند گفت: با توجه به استقبال ملی از این مسابقه درصدد هستیم سال آینده مسابقه غدیرپژوهی را بصورت ملی برگزار کنیم.

مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان اردبیل به تشریح جزئیات دومین مسابقه کتابخوانی با موضوع واقعه غدیرخم پرداخت و گفت: فراخوان این مسابقه  در اول مهرماه در خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و کانال های پرمخاطب در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در نهایت 1700 نفر از سراسر کشور در این مسابقه فرهنگی شرکت کردند.

مظفری به مرحله داوری نیز اشاره کرد و گفت: بعد از اربعین حسینی پاسخنامه های دریافتی مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت 1142 نفر پاسخ صحیح به سوالات مطروحه داده بودند.

وی از شرکت تمامی شرگت کنندگان در قرعه کشی کمک هزینه مشهد مقدس خبرداد و گفت: این قرعه کشی در 17 ربیع الاول برگزار خواهد شد.

مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان اردبیل به جوایز این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: 20عدد کارت هدیه 100هزار توانی و 7 عدد بن خرید محصولات فرهنگی  به ارزش 100هزار تومان از جمله جوایز  مسابقه کتابخوانی غدیرپژوهی  است که با همکاری نهاد های فرهنگی تامین و به منتخبین این دوره از مسابقات تقدیم خواهد شد.

اسامی منتخبین دومین مسابقه غدیرپژوهی در اردبیل:

سیده ماهتاب معصوم زاده، سید مهدی قدیرزاده، نگین شکری، نسیم قلی پور، علیرضا پهناور، نگار قنبرزاده، محمد کاظم عابدی، محمد کوچه باغی، افسانه اسدپور، راضیه صادقی، شکیبا اسفندیاری، شمس الدین مختاری، محمد تقی آدمیت، نگین قنبرزاده، تازه خانم بهرام نیا، علی احمدنژاد، مصطفی اربابی سرجو، عیسی ناصری، فاطمه نساء صالحی نیا، احسان وحیدی راد، علی اکبر صفرنژاد، زهرا نادری منتخبین مسابقه کتابخوانی هستند که کارت هدیه 100هزار تومانی اهدا خواهد شد.

وی به منتخبین بُن محصولات فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: سید مهدی لطیفی، علی خواجوی، جواد شاهرودی، محمد حامدی، عالمه حکیمی، نگین سرو قامت و فرشید روحی نیز منتخبین قرعه کشی بن خرید محصولات فرهنگی به ارزش 100هرار تومانی شدند.

 

انتهای پیام/ج