سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9288 ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲

در افتتاحیه نمایشگاه رزمی، فرهنگی دفاع مقدس مطرح شد؛

دستاوردهای بزرگ کشور، از برکات ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه دشمنان دیرینه ملت ایران اکنون مستاصل شده و یارای نگاه چپ به ایران را ندارند، گفت : همه این دستاوردهای بزرگ، از برکات ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس هستند.

دستاوردهای بزرگ کشور، از برکات ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش سبلان ما ، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل  عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رزمی و فرهنگی جنگ های نامنظم که در فضای باز و در محوطه موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد از هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک مدرسه بزرگ برای ملت انقلابی ایران نام برد و گفت:در این مدرسه عظیم انسان‌های مخلص و بندگان پاک خداوند با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌هایشان حماسه‌های فراموش نشدنی آفریدند.

وی افزود: در امتداد فرهنگ دفاع مقدس و به برکت خون پاک شهیدان در کنار مقاومت مردم ایران و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب، کشورمان به پیشرفت در عرصه‌های مختلف دست یافته و روز به روز بر اقتدار آن در فضای بین‌المللی افزوده می‌شود.

آیت الله عاملی با بیان اینکه دشمنان دیرینه ملت ایران اکنون مستاصل شده و یارای نگاه چپ به ایران را ندارند، گفت : همه این دستاوردهای بزرگ از برکات ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از شیوه‌های ناجوانمردانه همواره قصد تضعیف توانمندی‌های ایران را داشتند، اما خون شهدا و بصیرت این ملت همه توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه خون شهدا منشاء خیر و برکت برای کشور است، گفت: وظیفه اصلی ما  ادامه راه این عزیزان و انتقال آموزه‌های مقدس به نسل نوجوان و جوان کشور است.

وی گفت: همین خصایص ملت ایران یعنی مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های نظام سلطه و تحریم‌ها برغم ایجاد جنگ روانی با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای باعث ناکامی بدخواهان شده است.

نمایشگاه چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار ما مقتدریم و با محوریت شهید چمران به عنوان شاخص‌ترین سردار در جنگ‌های نامنظم  و تبیین نقش رزمندگان اردبیل در جنگ های نامنظم از امروز به مدت 7 روز آغاز به کار کرد.

روایتگری سردار کریمیان،  اجرای رزمایش، اجرای نمایش افلاکیان خاکی  و بازدید مسئولان استانی از غرفه های فرهنگی و رزمی از جمله برنامه هاین این مراسم در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در اردبیل بود.