نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9291 ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳

بخشدار جعفرآبادمغان خبرداد؛

رزمایش طرح شهیدسلیمانی به همراه و واکسیناسیون کرونا در جعفرآباد مغان

بخشدار جعفرآبادمغان از آغاز رزمایش واکسیناسیون تیم سیار در این شهر خبرداد و گفت: این رزمایش در ادامه طرح شهید سلیمانی است و همزمان با واکسیناسیون تیم سیار در جعفر آباد مغان آغاز شده است.

رزمایش طرح شهیدسلیمانی به همراه و واکسیناسیون کرونا در جعفرآباد مغان

به گزارش ابصارخبر، صالح عبدی بخشدار جعفرآبادمغان از آغاز رزمایش واکسیناسیون تیم سیار در این شهر خبرداد و گفت: این رزمایش در ادامه طرح شهید سلیمانی است و همزمان با واکسیناسیون تیم سیار  در جعفر آباد مغان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی موفقیت‌های بسیاری در کنترل و شیوع بیماری در جعفرآباد کسب شد، گفت: این طرح با هدف واکسیناسیون تمام اهالی جعفرآبادمغان  قطع انتقال ویروس کرونا و حمایت از خانواده‌های نیازمند که به بیماری کووید مبتلا شده اند برنامه ریزی و اجرا شده است.

عبدی  با اشاره به اینکه در این رزمایش تیم‌های سازماندهی شده در قالب گروه‌های مختلف تقسسم بندی شده اند، گفت: در جعفرآبادمغان بیش ۸ تیم  در این برنامه مشارکت دارند و همچنین بیش۱۰۰ نفر نیروی بسیجی در این طرح حضور دارند.

وی در پایان گفت: درجهت کمک به کادر درمانی و مبارزه با ویروس منحوس کرونا از اهالی شهر تقاضای توجه بیشتر اعلام های سنين مختلف روند ادامه واکسیناسیون را خواستاریم.

 

خبرنگار: مهرداد عاصم

 

انتهای پیام/ج