سرویس: اقتصادی کد خبر: 9329 ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶

مدیرعامل شرکت ملی پارس:

رونق به چرخه تولید، اولویت شرکت ملی پارس است/ لزوم بسترسازی برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در شرکت ملی پارس

مدیرعامل شرکت ملی کشت و صنعت پارس با بیان اینکه شرکت پارس یک سنگر تولید بوده و ما هم سرباز تولید هستیم، گفت: وظیفه این شرکت رونق به چرخه تولید در کشور است.

رونق به چرخه تولید، اولویت شرکت ملی پارس است/ لزوم بسترسازی برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در شرکت ملی پارس

به گزارش ابصارخبر به نقل از  سبلان ما ، حمید صولت  مدیرعامل شرکت ملی کشت و صنعت پارس در دیدار با جمعی از اعضای قرارگاه مطالبه گری و  بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان پارس آباد با بیان اینکه شرکت پارس یک سنگر تولید بوده و ما هم سرباز تولید هستیم، گفت: وظیفه شرکت ملی پارس بنا به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری این است که موانع موجود در راه تولید را برداشته و به چرخه تولید رونق ببخشیم.

صولت با تقدیر از حُسن و اعتماد مسئولان و هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در سپردن مدیرعاملی شرکت ملی پارس به وی بعنوان بومی منطقه، افزود: انتظار مردم از مدیریت شرکت پارس جامه عمل پوشاندن به شعار «ما می توانیم»، در سایه روحیه انقلابی و مدیریت جهادی و افزایش راندمان تولید و بسترهای اشتغالزایی جوانان تحصیل‌کرده در شرکت است.

در این دیدار حسن بهری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان پارس آباد نیز ضمن تبریک انتصاب حمید صولت به مدیر عاملی شرکت پارس، بر استفاده از ظرفیت های شرکت ملی کشت و صنعت پارس برای  برگزاری اردوهای علمی دانشجویی و آشنایی آنان از بخش های مختلف تولیدی این شرکت تاکید کرد.

 

انتهای پیام/ج