نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9347 ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸

مدیرکل زندانهای استان اردبیل خبرداد:

درخشش هنرمندان اردبیلی در هنرواره مکتب حاج قاسم در سطح زندانهای کشور

مدیرکل زندانهای استان اردبیل از درخشش هنرمندان اردبیلی در هنرواره مکتب حاج قاسم در سطح زندانهای کشور خبرداد و گفت: هنرمندان اردبیلی در ۶ رشته موفق به کسب مقام های کشوری شدند.

درخشش هنرمندان اردبیلی در هنرواره مکتب حاج قاسم در سطح زندانهای کشور

به گزارش ابصارخبر، یاسر امجدی مدیرکل زندانهای استان اردبیل ، از درخشش هنرمندان اردبیلی در  اولین هنرواره مکتب حاج قاسم در سطح زندانهای کشور خبرداد و گفت: در این دوره از مسابقات فرهنگی و هنری که بیش از ۷۰ نفر از کارکنان ، زندانیان و سربازان زندان های استان اردبیل شرکت داشتند، هنرمندان اردبیلی در ۶ رشته موفق به کسب مقام های کشوری شدند.

وی با بیان اینکه  اولین هنرواره مکتب حاج قاسم در سه محور هنری و ادبی ، فرهنگی و  برگزاری یادواره در سطح زندانهای کشور برگزار شد، گفت:  سید رزاق صفوی توانست در دو رشته داستان کوتاه و مجری صحنه مقام های اول کشوری را ازآن خود کرد.

مدیرکل زندانهای استان اردبیل به طراحی یادواره شهدا نیز اشاره کرد و گفت: مصطفی قهرمانی مسئول بسیج هنرمندان استان اردبیل نیز توانست رتبه دوم این بخش را از آن خود کند.

وی به بخش تولیدات سمعی و بصری نیز اشاره کرد و گفت: سمعی و بصری زندان استان اردبیل نیز در این بخش به مقام دوم دست یافت.

امجدی  گفت: مقام های قابل تقدیر در بخش های ایده های نو و منبت کاری نیز به هنرمندانی از زندان اردبیل رسید.

 مدیرکل زندانهای استان اردبیل در پایان سخنان خود از آغار هنرواره دوم مکتب حاج قاسم ویژه زندان های استان اردبیل خبرداد و گفت: این هنرواره  همزمان با سراسر کشور در ۳۶ رشته و ۴ محور در زندان های استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/ج