نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: علم و فناوری کد خبر: 9352 ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی:

انتخابات انجمن‌های علمی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: طبق سنوات گذشته با برگزاری انتخابات، اعضای شورای مرکزی انجمن‌های علمی دانشگاه محقق اردبیلی جهت فعالیت در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مشخص شدند.

انتخابات انجمن‌های علمی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

به گزارش ابصارخبر، دکتر عباس فنی‌ اصل گفت: طبق سنوات گذشته، در مهر و آبان، انتخابات انجمن‌های علمی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می ‌شود.
وی افزود: انتخابات این دوره به صورت مجازی و در سامانه جامع مدیریت فرهنگی دانشگاه (پُلینک - farhangi.uma.ac.ir) با ثبت‌نام ۱۹۸ نفر کاندیدا، مشارکت یک هزار و ۳۶۴ دانشجو و ثبت سه هزار و ۶۵۵ رای که در نوع خود بی‌سابقه و یک رکورد برای مشارکت دانشجویان در انتخابات تشکل‌های دانشجویی محسوب می‌شود، برگزار شد.
فنی اصل ادامه داد: انجمن‌های علمی دانشجویی فضای لازم جهت فعالیت در مباحثی نظیر برگزاری دوره ‌های آموزشی، تکمیلی و تقویتی، کارگاه ‌های تخصصی، همکاری در اجرای جشنواره ‌ها، کنفرانس ‌ها و مسابقات علمی داخلی و خارجی، تولید و انتشار نشریات علمی و الکترونیکی، کتاب، نرم ‌افزارهای رایانه ‌ای و فیلم ‌های علمی و آموزشی، برنامه ‌ریزی و اجرای بازدیدهای علمی از مراکز علمی، صنعتی و فناوری، هم ‌اندیشی و نشست ‌های علمی تخصصی را فراهم می ‌نمایند.
وی با اشاره به اهداف تشکیل و فعالیت انجمن‌های علمی، گفت: ایجاد زمینه‌های مناسب برای شکوفایی استعدادها همراه با حمایت‌های مادی و معنوی در راستای برانگیختن خلاقیت علمی دانشجویان، دانش‌آموختگان و بهره‌گیری از توانمندی آنان در تقویت و تحقق فضای علمی دانشگاه، افزایش مشارکت و رقابت دانشجویان در فعالیت‌های علمی و نهادینه ساختن این فعالیت‌ها، با بهره‌گیری از توان علمی اعضای هیات علمی از جمله مهمترین این اهداف می‌باشند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: هم اکنون این دانشگاه دارای ۵۸ انجمن علمی است و در تلاش هستیم تعداد انجمن‌های علمی دانشگاه را به تعداد رشته ‌های دانشگاه افزایش دهیم.
وی ادامه داد: انجمن‌ های علمی همه ساله فعالیت ‌های خود را در قالب جشنواره حرکت در دو سطح درون دانشگاهی و ملی عرضه می کنند که ماحصل فعالیت دانشجویان عزیز، ارسال ۴۵ اثر منتخب از بین ۶۵۵ اثر ثبت شده در سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ به چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت و همچنین کسب مقام دانشگاه برتر در بین دانشگاه‌ های سراسر کشور در حوزه انجمن ‌های علمی و کسب هشت مقام برتر در حوزه‌ های رقابتی مختلف می ‌باشد.

 

انتهای پیام/ج