پربازدیدترین ها

کد خبر: 985 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳

مسئول بسیج دانشجویی استان:

بسیج دانشجویی تأثیر گذارترین قشر جامعه است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل در جمع فراگیران طرح ولایت متمرکز استانی با بیان اینکه بسیج تأثیرگذارترین قشر جامعه است گفت: تمام ارکان مملکت از روشنگری های بسیج حساب می برند.

بسیج دانشجویی تأثیر گذارترین قشر جامعه است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در جمع فراگیران بسیج دانشجویی گفت: از آنجائیکه بسیج در همه صحنه ها حضور فعالی دارد از شهردار گرفته تا فرماندار از این قشر زحمتکش و بیدار حساب می برند.

مسئول بسیج دانشجویی استان موضع گیری های سریع بسیج در همه عرصه ها و فعالیت های کشوری،منطقه ای و بین المللی را خاطر نشان کرد و افزود: با این وصف کسی جرأت رعایت نکردن خطوط قرمز تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری را ندارد.

اسدی جلسات شورای تبیین مواضع در بسیج دانشجویی دانشگاهها را یادآور شد و گفت:بسیج دانشجویی در همه صحنه های مربوط به کشور و نظام نقش آفرین است.

وی بسیج دانشجویی را مجموعه ای فعال و شاداب توصیف کرد که در طول سال دارای برنامه است و در عین حال سعی می کند سایر تشکل های دانشجویی را به رقابت های سازنده و نشاط آور ترغیب کند.

این مسئول روحیه "خرد جمعی" را از ویژگی های بسیج دانشجویی عنوان کرد و افزود: در هر برنامه ای که مشورت و همفکری وجود داشته باشد طبعا آن برنامه از بازخورد و انسجام بیشتری نیز برخوردار خواهد شد.

اسدی اجرای برنامه های قوی از قبیل طرح هجرت و راهیان نور را مستلزم فراهم نمودن بسترهای تصمیم ساز عنوان کرد و گفت: برای ایجاد فرصت های تصمیم سازی باید به اطلاعات نهفته در کف دانشگاه دست یافت و این داده ها جز با تعاملات سازنده و ایجاد صمیمیت در بین دانشجویان حاصل نمی شود.

وی یکی دیگر از ویژگی های بسج دانشجویی را تقویت اخلاق و رفتار اسلامی در بین دانشجویان بسیجی عنوان کرد و افزود: تنها با داشتن اخلاق و رفتار بسیجی مبتنی بر اسلام واقعی است که می توان به تهدیدات در سطح دانشگاهها دست یافته و با تبدیل موانع به فرصت ها، به موفقیت های قابل توجهی دست یافت.

اسدی از مسئولین بسیج دانشجویی در پایگاهها به سرپنجه ها تعبیر کرد و گفت: داشتن تقوای تشکیلاتی موجب می شود برنامه ها با هم افزایی  بهتر و بیشتری اجرا شود.

وی از دانشجویان بسیجی خواست تا با استفاده از هنر و توجه به بعد هنری برنامه ها در محیط دانشگاهی مثمر واقع شوند.

انتهای خبر