کد خبر: 990 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵

برای صدور حکم ریاست دانشگاه محقق اردبیلی صورت گرفت

اعلام حمایت جمعی از دانشجویان محقق از گودرز صادقی

جمعی از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به دنبال تأخیر در اعلام حکم ریاست گودرز صادقی،سرپرست کنونی دانشگاه محقق ار سوی وزارت علوم و تحقیقات با صدور بیانیه از وی حمایت کردند.

اعلام حمایت جمعی از دانشجویان محقق از گودرز صادقی

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، صبح امروز انجمن اسلامی امید دانشجویان، انجمن های علمی و کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه محقق اردبیلی  با صدور بیانیه ای خواستار صدور هرچه سریع تر حکم ریاست دانشگاه به نام دکتر گودرز صادقی سرپرست فعلی دانشگاه شدند.

در این بیانیه آمده است، بعد از استقرار دولت تدبیر و امید، موجی از شادی و امید به آینده بهتر اقشار مختلف مردم را دربرگرفت. دولتی که وعده ی بهبود اوضاع جامعه را در همه ی ابعاد داده بود پس از جلب اعتماد مردم و در دست گرفتن سکان مدیریت کشور با انتصاب استانداری فهیم و با درایت رایحه ی تدبیر را به استان اردبیل رساند.

این بیانیه می افزاید پس از استقرار تیم دولت در استان، نسیم تغییر و اصلاح ابتدا از دانشگاه محقق اردبیلی وزید و دکتر گودرز صادقی با حمایت و استقبال بی سابقه ی دانشجویان به عنوان سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد.پس از گذشت یک سال و اندی از انتصاب ایشان فضای دانشگاه دستخوش تحولات بسیاری در تمام حوزه های علمی، آموزشی، فرهنگی، صنفی و سیاسی گشته است که نشان از لیاقت و توانمدی ایشان دارد.

در ادامه این بیانیه با اشاره به فعالیت های علمی و فرهنگی سرپرست دانشگاه در طی این مدت تصریح شده است: در حوزه  علمی می توان به اقدامات ایشان در زمینه ی برگزاری کنفرانس‌های علمی، همایش‌ها و کارگاه های آموزشی، افتتاح آکادمی زبان دانشگاه محقق و عضویت دانشگاه در انجمن بین المللی دانشگاه‌ها و ایجاد زمینه ی مناسب برای فعال تر شدن انجمن‌های علمی، فعال تر شدن کانون های فرهنگی و هنری و احیای انجمن اسلامی امید دانشجویان نتیجه ی حمایت‌های ایشان بود که باعث از بین رفتن جو راکد دانشگاه شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است:احیای شورای صنفی را می توان اقدامی جدی و تاثیرگذار تلقی نمود، همچنین ارایه خدماتی از جمله افتتاح رستوران، کافی نت و تهیه وسایل رفاهی برای خوابگاه ها نشانه اهمیتی است که ریاست محترم به مسایل صنفی دارند.

با وجود این، حکم ریاست روسای بسیاری از دانشگاه‌های کشور صادر شده است، اما حکم ایشان پس از گذشت بیش از یک سال همچنان صادر نشده و باعث شده در داخل استان عده ای شروع به مسموم کردن جو و شایعه پراکنی علیه ایشان کنند.

در پایان این بیانیه دانشجویان ضمن اعلام حمایت کامل خود از گودرز صادقی، از استاندار  اردبیل و شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستند تا جهت صدور حکم ریاست ایشان هرچه سریعتر اقدام کنند.

انتهای پیام