سرویس: سرویس خبری کد خبر: 9908 ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲

قائم مقام دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اردبیل:

دوره ملی بینش معروف ۲ در اردبیل برگزار می شود

قائم مقام دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اردبیل از برگزاری دوره آموزشی بینش معروف ۲ ویژه استان اردبیل خبرداد و گفت: این دوره آمورشی بصورت رایگان و آفلاین برگزار می شود.

دوره ملی بینش معروف ۲ در اردبیل برگزار می شود

به گزارش ابصارخبر، محمدرضا توانا قائم مقام دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اردبیل از برگزاری دوره آموزشی  بینش معروف2 در استان اردبیل خبرداد و گفت: این دوره آموزشی با رویکرد «امر به معروف و نهی از منکر» و محوریت آثار شهید مرتضی مطهری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مدرس این دوره دکتر محمدصالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور است، گفت: شروع دوره از ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۱  بوده و شرکت در آن برای عموم افراد رایگان است.

معاون رسانه، فرهنگ سازی و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر  استان اردبیل گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به صورت آنلاین و یا آفلاین به دوره دسترسی پیدا کرده و در آن شرکت کنند.

وی  به تشریح اهداف این دوره آموزشی پرداخت و گفت: ایجاد نظام‌فکری منسجم، زمینه سازی اندیشه ظهور و حماسه، کادر سازی تربیت مربی و مدرس، جریان شناسی نفاق و شیوه تبلیغ و سیره شناسی را از اهداف برگزاری دوره ملی بینش معروفاست.

 توانا خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در دوره می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر به نشانی www.setad-abm.ir مراجعه کنند.

وی افزود: نفرات برتر ضمن دریافت مدرک استادی از جوائز نفیسی از جمله کمک هزینه سفر اربعین حسینی (ع) بهره‌مند خواهند شد.

 

خبرنگار: نعمت گنجی

اتنهای پیام/ج