نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9912 ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

مراکز مرتبط با حوزه درمان و بازتوانی معتادین، نظارت می شوند/فعالیت 12 مرکز پذیرش معتادین در سطح استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه مراکز تحت نظارت بهزیستی جزو شرکای اجتماعی سازمان محسوب می شوند،گفت: برای دستیابی به اهداف سازمان و تحقق سیاستهای دستگاههای حمایتی و خدماتی خصوصاً مجموعه بهزیستی، شرکای اجتماعی به عنوان بازوان قوی و توانمند قلمداد می گردند که با همیاری و مشارکت این شرکا، اکثریت مطالبات ولی نعمتان امکان تحقق می یابند.

مراکز مرتبط با حوزه درمان و بازتوانی معتادین، نظارت می شوند/فعالیت 12 مرکز پذیرش معتادین در سطح استان اردبیل

به گزارش ابصارخبر، نشست مشترک مدیران و مسئولین مراکز اقامتی بهبود و بارتوانی معتادین، مراکز جامع و مراکز اجتماع درمان مدار با حضور مدیرکل و رئیس دبیرخانه شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در اداره کل بهزیستی استان اردبیل برگزار شد.

 مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در این جلسه با بیان اینکه مراکز تحت نظارت بهزیستی جزو شرکای اجتماعی سازمان محسوب می گردند،گفت: برای دستیابی به اهداف سازمان و تحقق سیاستهای دستگاههای حمایتی و خدماتی خصوصاً مجموعه بهزیستی، شرکای اجتماعی به عنوان بازوان قوی و توانمند قلمداد می گردند که با همیاری و مشارکت این شرکا، اکثریت مطالبات ولی نعمتان امکان تحقق می یابند.

وی افزود: انتظار ما از مراکز بویژه مراکز مرتبط با حوزه درمان و بازتوانی معتادین بر پایه نظارت های مستمر، دقیق، اصولی، قاعده مند و رعایت کامل دستورالعمل های ابلاغی می باشد .

رضایی با اشاره به اینکه تعداد 12 مرکز پذیرش معتادین در سطح استان وجود دارد تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که احترام، تکریم افراد، رعایت شئونات اسلامی و تکمیل پرونده های مقیمان بر طبق دستورالعمل های ابلاغی انجام شده و سر لوحه امورات واقع گردند.

وی همچنین بر لزوم پیگیری های بعد از درمان مقیمان مراکز، توجه جدی به اشتغال، شرکت مداوم در جلسات N.A به منظور حفظ پایداری و درمان مقیمان تاکید کرد .

 

خبرنگار: احد داننده

 

انتهای پیام/ج