نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9947 ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴

پیام تبریک فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین به مناسبت آغاز هفته شورای آموزش و پرورش

فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین با صدور پیامی آغاز هفته شورای آموزش و پرورش را به جامعه آموزش و پرورش تبریک گفتند.

پیام تبریک فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین به مناسبت آغاز هفته شورای آموزش و پرورش

به گزارش ابصارخبر، باقر باقر زاده فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین به همراه سجاد گلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین با صدور پیامی  سالروز تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش را به جامعه آموزش و پرورش شهرستان سرعین تبریک گفتند.

در این پیام آمده است: نظام اجتماعی و حیات سیاسی جامعه بشری به تعاون و مشارکت اعضای آن بستگی دارد. این امر از طریق همیاری‌های مردمی استوار می‌گردد و آموزش و پرورش نیز به عنوان مهم ترین نهاد برآمده از متن جامعه و در عین حال سازنده و تكامل دهنده آن  نیازمند مشارکت و همکاری همه اجزای نظام است و به اعتقاد رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران، اگر کشورى بخواهد به عزت مادى، به سعادت معنوى، به پیشروى علمى، به آبادانى زندگى دنیا، به هر آرزویي، بخواهد دست پیدا کند، باید به آموزش وپرورش به عنوان یک کار بنیادى بپردازد.  

26دی ماه ۱۳۷۲، مجلس شورای اسلامی یکی از مترقی ترین قوانین پس از انقلاب اسلامی را با عنوان «قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش» از تصویب گذراند تا با عمومی کردن مسائل آموزش و پرورش در استان ها، شهرستان ها و مناطق، ذهن مدیران، مسئولان دولتی و آحاد مردم را درگیر کرده و با بهره مندی از ظرفیت های خردجمعی، واکاوی تحولات جهانی در حوزه تعلیم و تربیت و تقویت مشارکت بین بخشی و مردمی با هدف رسیدن به بهترین روش ها و راهکارها، نقشی ماندگار در تربیت نسل آینده و توسعه استان، کشور و شهروندانی در تراز جمهوری اسلامی ایران ایفا کنند.  

اینجانبان ضمن گرامیداشت 26 دی ماه سالروز تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش که امسال با ایام فرخنده ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مقارن شده است فرصت را مغتنم شمرده و مراتب سپاس و قدردانی خود را از همکاری و هماهنگی مردم شریف شهرستان، مجامع خیّری و کلیه نهادها و دستگاه های دولتی و غیردولتی و مساعی ممدوح اعضای فرهیخته شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین را اعلام داشته، دوام توفیقات روز افزون تان را در سایه سار الطاف و عنایات امام عصر ارواحنا له الفداه و رهنمودهای مقام معظم رهبری در رشد و تعالی ایران اسلامی از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمائیم.

 

انتهای پیام/ج