کد خبر: 2994 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹

مدافعان حرم ؛ حماسه آفرینان امروز

شهدای مدافع حرم ، طریقت حقیقت و بشریت را با جان و دل درک کردند و با اعتقادات درونی و با اهداف پاک ،تلخی و ناآرامی ها را به جان خریدند و با بینش اعتقادی توانستند موانع و تاریکیهای مسیر را کنار زده و خود را به منظر خورشید برسانند.

مدافعان حرم ؛ حماسه آفرینان امروز

به گزارش ابصارخبر حسین عباداله زاده دانشجوی  مشکین شهری نوشت: شهید و شهادت یک مقوله حماسی ، دینی و اعتقادی است که با یک رنگ و بوی پسندیده آن را باید از منظر دل و از حیات درونی و روحی جست و جو کرد و شهادت از آن قهرمانانی است که در ژزفای دستورات خداوند و در اعماق فرامین ائمه معصومین غوطه ور گشته و در راه دین و جهاد فی سبیل الله گامها نهادند و با کوشش و تلاش بسیار، خویشتن را به درجات والاتری رسانده تا محو تماشای عبودیت گردند .

با این طریق روح انسانی را در جهت مقاومت و ایستادگی و در نتیجه در جهت رسیدن به قرب پروردگار، الطاف و عینیّت بخشید تا مقبول درگاه احدّیت افتد .

شهدای مدافع حرم ، طریقت حقیقت و بشریت را با جان و دل درک کردند و با اعتقادات درونی و با اهداف پاک ،تلخی و ناآرامی ها را به جان خریدند و با بینش اعتقادی توانستند موانع و تاریکیهای مسیر را کنار زده و خود را به منظر خورشید برسانند و با شب زنده داریها و خواندن دعاهای توسل و کمیل دست ارادت و چنگ توسل به دامن بزرگان دین زدند و ناملایمات پیش پا را تحمل نمودند تا بتوانند خون خودشان را تقدیم کشور اسلامیشان کنند و با این طریق فضای مناسب و چراغ روشنی را برای آیندگان بوجود بیاورند و هر گونه ناهمورایها را بر طرف نمایند.

 

آری بندگان خاص خدا به فکر یک قوم و یک منطقه نیستند بلکه با ایثار گرایهایشان به فکر خدمت به جامعه بشریت هستند و قدم به جا پای فرشتگان می گذارند تا اصول و موازین اسلامی دچار تزلزل نشود و خود را به دم تیغ دشمنان اسلام و قرآن می سپارند تا اهداف و آرمان های مقدس انسانی پایدار بماند.

انتهای پیام/