کد خبر: 3206 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶

به مناسبت یادواره شهید اسماعیل اعلمی منتشر شد

دلنوشته دختر شهید غلامرضا نهامین

امروز همنشین مادری از جنس فرشتگان بودم مادری که هاجر وار اسماعیلش را قربانی اسلام و قرآن کرد و لیلا وار در فراق فرزندش صبوری کرد.

دلنوشته دختر شهید غلامرضا نهامین

به گزارش ابصارخبر، مینا نهامین فرزند شهید غلامرضا نهامین به مناسبت برگزاری یادواره شهید اسماعیل اعلمی نوشت، امروز همنشین مادری از جنس فرشتگان بودم مادری که هاجر وار  اسماعیلش را قربانی اسلام و قرآن کرد و لیلا وار در فراق فرزندش صبوری  کرد. فرزندی که در عنفوان جوانی دینش را حراج  دنیایش نکرد و با عزمی راسخ  و اراده ای پولاین راهی دیار عاشقان شد.
اسماعیلی که هر زمان برای سرزمینش افتخار آفریده بود این بار حماسه ای عظیم تر خلق کرد و پهلوانی را به قهرمانی ترجیح داد و رو در روی دشمن متخاصم پافشاری کرد . فرزندی که در جوانی ندای رهبرش را لبیک گفت و خودش را به کربلای ایران رسانید و ذره ای به آرمانهایش شک نکرد و  در جوانی اسوه ایثار و از جان گذشتگی شد.
او  چه در میدانهای ورزشی و چه در میدانهای نبرد همیشه پیروز میدان بود و غیرتش را به منصه ظهور می رساند. 
 برای اسماعیلی که در دامان چنین مادری نورانی بزرگ شده بود دین و عزت و شرف خوب معنا شده بود و می دانست که خداوند چند روزی انسان را در قالب تن آفرید تا ماموریتی الهی انجام دهد و دیر یا زود باید این جسم فانی را ترک گوید و خوشا بحال آنان که جسم و فکرشان را در راه اهدافی متعالی بکار میگیرند.
 اسماعیل قهرمان وزنه برداری در میادین مختلف کشوری و بین المللی بود که توانسته بود مقامهای متعددی برای میهن عزیزش به ارمغان آورد و در پایان به اهداف والاتری دست یافت و جانش را فدای میهنش کرد و در قربانگاه عشق با وجدانی آسوده و آرام آرمید. روحش شاد و یادش گرامی

یادداشت نویس: مینا نهامین فرزند شهید غلامرضا نهامین

انتهای پیام/