کد خبر: 3474 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴

یادداشت دانشجویی؛

بسیج،پشتیبان واقعی ولایت فقیه است

بسیج کسی است که تفکرانقلابی دارد. در راه جست وجوی حقیقت و راهی روشن وآرمان عدالتخواهی تلاش می کند. کسی که تفکرخدمت و تشنه خدمت است.

بسیج،پشتیبان واقعی ولایت فقیه است

به گزارش ابصارخبر رضا ندایی دانشجوی دانشگاه آزاد اردبیل در یادداشت خود به مناسبت هفته بسیج نوشت: بسیج کسی است که تفکرانقلابی دارد. در راه جست وجوی حقیقت و راهی روشن  وآرمان عدالتخواهی تلاش می کند. کسی که تفکرخدمت و تشنه خدمت است. بسیجی تنها به کسی نمی گوییم که در پایگاه های مقاومت تشکیل پرونده کند بلکه کسی است که تعصب و غیرت دینی و اسلامی و انقلابی و عرق ملی دارد و برای نظام و کشور دلسوزی می کند.

پشتیبان واقعی ولایت فقیه و مدافع خاک و میهن اسلامی باشد، می گویند. اما آنهایی که تشکیل پرونده نموده اند به نوعی بسیجی فعال وهمیشه درصحنه هستند.و با ثبت نام وسازماندهی حضور خود را جهت آمادگی برای اجرای برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و...اعلام نموده و باروحیه ایثارگری و بدون تمنا و ادعای مادی باحضوری پرشورو نشاط برای حفظ ارزش های اسلامی فعالیت می کند.

حرکت و اهداف بسیج ، مردمی بودن و خدمت به مردم است. ازدل ملت برخاسته و برای ملت خدمت می کند و درتمامی عرصه های علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی ، هنری ، سازندگی همواره یارو یاور مردم و مظلومان و مستضعفان است. منتها بسیجی باید بامعرفت و با اخلاق ومنطقی باشد و برای آحاد مردم الگو و نمونه باشد. شان ومنزلت و نام بسیج را باکارهای خوب یدک بکشد.

بسیجی باید با بصیرت وآگاه به مسائل سیاسی روز دنیا و پشتیبان واقعی ولایت فقیه باشد تا کشور از هرگونه گزندی درامان باشد. اخلاص درعمل ، جهادگری ، خدمتگزاری ، تفکرمعنوی ، پیشرفت کشور، الگوبرداری ازائمه وامامان و...از جمله اوصاف وشرایط بسیجی بودن است . برای دفاع ازکشور و خاک و میهن تلاش می کند.

برای پیشرفت کشور قدم مثبت بردارد و مومنان و انسانهای مومن ، دوستدار این قشر ازمردم هستند.

بسیج درزمان جنگ تحمیلی درمقابل دشمنان قسم خورده ایستاده و از ناموس و شرف و وطن وآبروی کشوردفاع نموده و آبرومندانه و شرافتمندانه و با پیشانی باز اقدامی موثر نموده است و ما از این جهت مدیون این رشادت ها وایثارگری ها و مقاومت های بسیج و بسیجیان هستیم . درحال حاضر هم  با روحیه معنوی و با تفکر اگاهانه و با بصیرت درمقابل دشمنان ایستاده و مردم و ملت بزرگ ایران اسلامی را از گزند توطئه هاو نفوذ خائنانه و تهاجم فرهنگی با اهدافی خدمت صادقانه که مجری اوامر رهبری درجامعه است یاری می کند. مهمترین وظیفه بسیج درزمان جنگ تحمیلی مقابله با جنگ سخت بود اما امروزه با تفکرمعنوی وجهادی برای مقابله باجنگ نرم تلاش می کند.

کسی که روحیه معنوی دارد، سرباز ولایت است و از اوامر او فرمانبرداری می کند همواره با جنگ نرم به مقابله برخاسته است ودرحال خدمت به مردم و جامعه و به نوعی  عبادت می کنند.و برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری درجهت پیشرفت کشور و تحقق اوامر معنوی و حفظ نظام وکشور سعی و تلاش می کنند. تا اینکه این انقلاب به صاحب اصلیش امام زمان (عج) برسد. به امید پیروزی و به احتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران برفراز بام های جهانی.

بسیجی وسربازکوچک امام خامنه (مدظله العالی) رضا ندائی


نظرات بازدیدکنندگان

بسیجی
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴

مطالب بسیارخوبی بود.احسن.