کد خبر: 3678 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷

یادداشت دانشجویی؛

رونمایی از منافقین در لباس اصلاح طلبی، نکته بارز فتنه 88 بود

فتنه 88، فتنه ای بود که یک هم گرایی تمام عیار با دشمنان انقلاب و نظام محسوب می شد و نکته بارز آن رونمایی از منافقینی بود که با چهره اصلاح طلبی، دست در دست سران فتنه گذاشته بودند.

رونمایی از منافقین در لباس اصلاح طلبی، نکته بارز فتنه 88 بود

به گزارش ابصارخبر، صباسلطان اردبیلی دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در یادداشت خود به مناسبت فرا رسیدن حماسه 9 دی نوشت: فتنه ۸۸نقطه عطفی در نبرد دشمن علیه ملت ایران بود.حادثه ضدانقلابی عظیمی که در طول هشت ماه،خسارات وسیعی به همراه داشت.فتنه ای از جنس کودتای مخملی که در حقیقت جنبشی بر ضد رأی ملت ایران بود.کودتای سبز به رهبری دست نشانده های غربی که بلاشک در صورت فقدان بصیرت رهبری و مردم، منجر به براندازی نظام جمهوری اسلامی می شد.

شعارهایی که آشکارا،جهت ایجاد جو متشنج بین جوانان بود و هیچ مناسبتی با هدف ظاهری آنان یعنی اعتراض به نتایج انتخابات،نداشت.

فتنه ای که یک هم گرایی و هم گامی تمام عیار با دشمنان انقلاب و نظام محسوب می شد و نکته بارز آن رونمایی از منافقینی بود که با چهره اصلاح طلبانه دست در دست سران فتنه گذاشته بودند.

فتنه سبز و آشوب های آن در عاشورای ۸۸ نقطه انفجاری بود برای غیرت و تعصب ملت ایران و ابراز بیعت و همبستگی آنان با آرمان های انقلاب و نیز در راستای آشکار ساختن حضور محکم و مقتدرانه آن ها و پشتیبانی از نظام بود.

ملت ایران در نهم دی ماه ۱۳۸۸با حضور شکوهمند خود،حماسه ای جاودانه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.این حضور در واقع نمایش بصیرت و عظمت هوشیاری ملت ایران در برخورد با دشمنان خارجی و منافقین داخلی بود.

به فرموده رهبر معظم انقلاب،"اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکربه جای آورده شود،باز هم کم است"

حماسه ای که محاسبات دشمن را برهم ریخت،محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی عده ای اندک در داخل و از روی بغض و کینه شکل گرفته بود اما در این روز حماسی بار دیگر امت اسلامی با بصیرت عمل نموده و دشمن را مأیوس کردند.

حماسه ۹دی پاسخ محکمی به هتک حرمت ماه محرم و عاشورای حسینی و نیز ضربه متقنی به کسانی بود که عزای حسینی را تبدیل به جشن کردند.

حماسه نهم دی برگی ازتاریخ با صلابت اراده مردم ولایت مداری است که در راستای حماسه ماندگار و جاویدان هشت سال دفاع مقدس حرکت کردند و با حماسه آفرینی خود،نشان دادند که سربازان امام خمینی(ره)در نبرد هشت ساله،بیهوده جان فدا نکردند و این مردمان رهروان همان شهدایی هستند که تحت لوای رهبری ولی فقیه،پرشتاب تر و بصیرانه تر از گذشته، مسیر حرکت به سوی تمدن اسلامی را تداوم بخشیدند.این حماسه تجلی نور معرفت و بصیرت مردمانی است که در مقابل کسانی ایستادند که نتایج انتخابات ریاست جمهوری را دستاویز خود قرار دادند تا بدین وسیله به اهداف شوم خود مبنی بر براندازی نظام برسند.

،میثاق با ولایت از اهم وظایف هر دانشجوی بسیجی بوده و بررسی و تبیین بسترها و زمینه های شکل گیری فتنه برای ارتقاء بصیرت آنان،ضرورتی مستمر قلمداد می شود.از این طریق است که آگاهی و بینش حقیقی به ملت انتقال یافته و آنان را در برابر هرگونه تهدیدات خارجی و جنگ نرم و فتنه و جریان ضدانقلابی،مسلح و هوشیار می سازد.

یادداشت نویس: صبا سلطان اردبیلی

 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل

انتهای پیام/