کد خبر: 3888 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳

کشتار مسلمانان،زنگ خطری برای ترامپ

رئیس جمهور جدید آمریکا باید از رفتار روسای جمهور پیشین آمریکا درس عبرت بگیرد و سیاست های اسلام ستیزانه‌ی آن ها را دنبال نکند و مطمئن باشد با این گونه اقدامات تنها موجب ترویج خشونت و تروریسم در جهان خواهد شد.

کشتار مسلمانان،زنگ خطری برای ترامپ

به گزارش ابصارخبر، حامد هاشمی مجد در یادداشت خود ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان در اقصی نقاط جهان اقدام اخیر گروه های تروریستی در شهر کبک کانادا را حاصل سخنان تفرقه امیز ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا دانست و نوشت: رئیس جمهور جدید آمریکا با رویه ای که در پیش گرفته است علاوه بر راه اندازی جنگ جهانی،تنها نابودی آمریکا را رقم خواهد زد. 

به دنبال اقدام تروریستی افراد مسلح در مرکز فرهنگی اسلامی کبک کانادا و حمله مسلحانه به مسجدی در این ایالت، شش تن از مسلمانان بی گناه کشته و ده ها تن مجروح شدند.

این اقدام تروریستی در شرایطی به وقوع پیوست که چند روز پیش دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا در حکمی جنجالی ممنوعیت ورود مسلمانان هفت کشور اسلامی را به این کشور صادر کرد و موجی از اعتراضات گسترده را به دنبال آورد. هرچند تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این حمله تروریستی را برعهده نگرفته است اما به نظر می رسد این اقدام ارتباط تنگاتنگی با فرمان جدید ترامپ داشته باشد، چرا که با این اقدام، مسلمانان در حقیقت به عنوان عناصر نامطلوب و خطرناک معرفی می شوند.

بدون شک اسلام به عنوان یک دین رو به گسترش در اقصی نقاط جهان تبدیل به کابوس بسیاری از دولتمردان غربی شده است و در راستای اسلام هراسی و معرفی مسلمانان به عنوان افرادی خشن، تندرو و افراطی، اقدامات ایذایی بی شماری را علیه مسلمانان اعمال می کنند.

آنچه مسلم است حمایت های مالی و تسلیحاتی فراوان دولت آمریکا و ایادی آن از گروه تروریستی-تکفیری داعش موجب شد تا این گروه تروریستی به اقدامات خرابکارانه در مرکز اروپا و سایر کشورهای جهان روی بیاورد و چالشی جدی در راستای تامین امنیت در دنیا به حساب آید. انفجارهای تروریستی در پاریس، بروکسل، استامبول و... نمونه هایی از این اقدامات تروریستی بود.

رئیس جمهور جدید آمریکا باید از رفتار اسلاف و روسای جمهور پیشین آمریکا درس بگیرد و سیاست های اسلام ستیزانه ی آن ها را دنبال نکند و مطمئن باشد با این گونه اقدامات، نه تنها امنیت و آرامش را برای کشورش به ارمغان نخواهد آورد بلکه زمینه را برای ترویج خشونت و تروریسم از سوی گروه های تندرو و افراطی، بیش از پیش فراهم خواهد ساخت.

انتهای پیام/