کد خبر: 4687 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵

یادداشت دانشجویی؛

غیر انقلابیون با حذف کلمه "مرگ بر" به دنبال غیراسلامی کردن کشور هستند

پس از انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی(ره) به کشور، بسیاری از گروه های غیرهمسو بویژه منافقین مخالفت خود را با نظام و کشور شروع کرده و ضربات زیادی به نظام وارد کردند بطوریکه بسیاری از بزرگان علم و سیاست را نیز به شهادت رساندند.

غیر انقلابیون با حذف کلمه "مرگ بر" به دنبال غیراسلامی کردن کشور هستند

به گزارش ابصارخبر، رضا ندایی فعال فرهنگی اردبیل در تازه ترین یادداشت خود به بررسی مسائل پس از انقلاب پرداخت و نوشت:پس از انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی(ره) به کشور، بسیاری از گروه های غیرهمسو، مخالفت خود را با نظام و کشور شروع کردند.

از مهمترین آنها مجاهدین خلق و منافقین بودند، این گروه ها ضربات زیادی به نظام و کشور وارد نموده و بسیاری از بزرگان علم و سیاست را به شهادت رساندند.

عده ای از این منافقین که به بدنه نظام نفوذ کرده بودند توسط  نیروهای انقلابی و دلسوز، شناسایی و با آنها به مقابله شد. فعالیت و تلاش های گروه التقاتی و مجاهدین خلق و منافقین و نهضت آزادی از همان زمان ورود امام خمینی( ره) به میهن اسلامی آغاز و تاکنون هم از آثار و نتایج شوم آن هر از گاهی مشاهده می شود.

در اوایل انقلاب حرکت ها و سیاست های آنها بمب گذاری و ترور و به شهادت رساندن نخبه های کشور و نظام اسلامی بود اما فعالیت منافقین با حمایت و پشتیبانی خارجی و دشمنان داخلی صورت می گرفت تا اینکه در زمان ریاست جمهوری بنی صدرملعون به اوج خود رسید و علنی شد تا اینکه منجر به عزل وی گردید.

بعد از وی حضور و عملکرد منافقین کمرنگ شد بطوریکه  حتی تعداد زیادی از آنها به خارج از کشور فرارکرده و از دور برای کشور برنامه ریزی می کردند.

در حال حاضر منافقین با لباس دیگری و با چهره ی دیگری فعالیت می کنند. اما نیرو های فعال انقلابی و اسلامی و نیروهای ولایی و بسیجیان مخلص مانع ترفندهای شوم آنها شده است. هنوز هم بعضی ها با دیدگاه غرب گرایی و لیبرالی مشابه همین کاررا انجام می دهند. با شعار آزادی بیشتر و حذف کلمه مرگ می خواهند کشور را به سمت و سوی غیراسلامی سوق دهند.

مگر درکشور ایران اسلامی آزادی به معنای واقعی نداریم.

کدام محدودیت وجود دارد؟ اگرمنظورشان آزادی بی بند و بار است فکرمی کنم اشتباهی گرفتند و سخت پشیمان خواهند شد. اما اگر در چارچوب قانون باشد ما به اندازه کافی آزادی داریم. اگر بیش از این هم باشد از چارچوب اسلامیت خارج می شود.

بنابراین این نوع حرکت و افکار نفوذ سیاسی و نفوذ فرهنگی غرب به کشور است شاید عده ای به نفع خودشان ترجمه کنند و عده ای هم تفسیرشان به نوعی دیگری باشد در هرحال نفوذ، نفوذ است چه درقالب منافقانه و چه درقالب عوامانه و آنهایی که نمی دانند و یا خودشان را به نوعی توجیه می کنند، بدانند تا زمانی که رهبر معظم انقلاب و نیروهای انقلابی هستند، اجازه پیاده کردن افکار غربی و غیراسلامی به سوء استفاده کنندگان نخواهیم داد.

انتهای پیام/