کد خبر: 4788 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱

یادداشت دانشجویی؛

قدرت موشکی ایران به پشتوانه حضورمردم درصحنه، دارای قدرت پیش برندگی است

قدرت موشکی ایران با پشتوانه قدرت حضورمردم درصحنه دارای قدرت پیش برندگی و بازدارندگی دارد. این قدرت مرز های سرزمینی را مستحکم و خط دفاعی کشور را به قدرت های جهان نشان می دهد تا دشمنان و ابرقدرت شرق و غرب، حساب وکتاب در دستشان باشد.

قدرت موشکی ایران به پشتوانه حضورمردم درصحنه، دارای قدرت پیش برندگی است

به گزارش ابصارخبر، رضا ندایی فعال فرهنگی اجتماعی در عرصه دانشگاهی در تازه ترین یادداشت خود به عملیات غرورآفرین لیله القدر پرداخت و نوشت: قدرت علمی و نظامی ایران رو به پیشرفت و توسعه است و این یک موفقیت چشمگیر و غرور آفرین برای ایران اسلامی است. دیدگاه مدیریت جهادی و تفکر انقلابی و روحیه بسیجی موجب پیشرفت و موفقیت کشورمان درزمینه علم و فن آوری و تجهیزات نظامی شده است. این موفقیت مرهون جوانان متعهد و متخصص با تکیه به توان داخلی است. تحریم های ظالمانه و نابخردانه اروپا علیه ایران موجب شده متخصصان و نخبگان علمی  به توان داخلی متکی باشند. تدابیرو رهنمود های راهگشا و حکیمانه مقام معظم رهبری نیز تاثیر بسیارزیادی دراین پیشرفت و ترقی داشته و دارد.

قدرت موشکی ایران با پشتوانه قدرت حضورمردم درصحنه دارای قدرت پیش برندگی و بازدارندگی دارد. این قدرت مرز های سرزمینی را مستحکم و خط دفاعی کشور را به قدرت های جهان نشان می دهد تا دشمنان و ابرقدرت شرق و غرب، حساب وکتاب در دستشان باشد. توانمندی موشکی و پهباد و سایرتجهیزات نظامی رو به رشد و پیش برندگی دارد. دیدگاه فرماندهان عالی رتبه نظامی کشورمان براین است که ارتقای توان موشکی همواره رو به توسعه وگسترش و نوشوندگی دارد. حرکت علمی کشور با پژوهش و تحقیق و طرح های مخترعین و جوانان و نخبگان ، زمینه فکری و خلاقیتی را فراهم نموده تا نخبگان و متفکران با متخصصین نظامی و با ائتلاف علمی و فکری به پیشرفت های چشمگیر دست یابند.

 درحوزه نظامی و غیرنظامی هرچند پیشرفت داشته باشیم بازهم نیازمند به افکار و اندیشه خلاق، مبتکر و هوشمند فعال با توکل به عنایات خداوند متعال داریم. کشور با ارتقای توانمندی و دانش و تولید علمی جدید درحوزه دفاعی و نظامی و پدافندی با یاری خداوند به حد خودکفایی رسیده است. ضمن دفاع ازکیان خود از دوستان و هم پیمانان خود نیز دفاع می کنیم و خواهیم کرد. با وجود امکانات موشکی و توان نظامی قدرتمند درکشور، دیگر تهدیدات دشمنان بر علیه ایران اسلامی کارساز نخواهد بود.

 اعتماد به نفس دانشمندان نظامی با پشتیبانی فرمانده معظم کل قوا و با امید و توکل به خداوند متعال توانسته است مواضع داعش ضد بشریت و ضد انسانیت را مورد هدف قرارداده تا برداعش و هم پیمانان ضد حقو ق بشری آنها  نشان دهدکه ایران درمقابله با یک حرکت تروریستی، کوتاه نمی آید . با تکیه برقدرت الهی و با تکیه برتعهد و تخصص نیروهای داخلی و سرعت پیشرفت درتوان نظامی ، قدرت مقابله با هرگونه تهدیدات نظامی دشمنان را داریم. دانش هسته ای ، اقتدارملی ، تعهد و تخصص، اتکا به داخل ،  توطئه ها و برنامه های دشمنان را یکی پس از دیگری نقش برآب نموده و مایوس کرده است. و موجب عقب نشینی ازمواضع سیاسی و نظامی کرده است. و این افتخار بر ما بس است که پیروزی و نصرت الهی با ماست.

  شلیک موشک به مواضع داعش درمرزهای سوریه ، پاسخ قاطع وکوبنده ایران به حمله تروریستی گروه تکفیری داعش درمجلس شورای اسلامی وحرم مطهرامام خمینی ره  بود .این اولین اقدام و پاسخ به تروریست ها است. اگراین حرکت تکرار شود پاسخ کوبنده ای به داعش و حامیان آنها داده می شود که سخت پیشمان خواهند شد.

 شلیک موشک نقطه زن سپاه به مقرفرماندهی و امکانات و تجهیزات داعش آمریکایی و صهیونیستی حامل پیام به هم پیمانان و حمایت کنندگان داعش بوده تا حواسشان را جمع کنند و بدانندکه با چه کسی طرف هستند. درصورت کوچکترین تعرض و اشتباه با موشک های نقطه زن و مدرن ایران موجه خواهند شد.

انتهای پیام/