پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل خبر داد:

ثبت نام بیش از یک هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل از رشد 18 درصدی متقاضیان تحصیل در این دانشگاه خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از 10 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل در حال تحصیل هستند.

به گزارش ابصارخبر، ولی‌اله خوش طینت عصر امروز در جمع خبرنگاران از تداوم استقبال بی‌نظیر و اعتماد مردم به دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: دانشگاه پیام‌نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور از رشد 18 درصدی ثبت‌نام کنندگان نسبت به سال گذشته برخوردار بوده و تاکنون بیش از 10 هزار داوطلب تحصیل در مقطع کارشناسی این دانشگاه در نیمسال  تحصیلی بهمن 1402 در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل گفت: این در حالی است که دانشگاه پیام‌نور با توجه به گستردگی جغرافیایی و تعداد مراکز و واحدهای دانشگاهی، شیوه‌های متنوع و بروز آموزشی، پایین‌ترین میزان شهریه دانشجویی را دارا بوده و سهولت در انتخاب دلخواه رشته و محل تحصیل گام بلندی را در جهت ایجاد عدالت آموزشی در حوزه تحصیلات تکمیلی برداشته است. 

وی افزود: دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل نیز با دارابودن 13 مرکز و واحد فعال در سطح استان اردبیل همواره تلاش کرده تا شرایط ایده‌آلی را برای تحصیل تمام اقشار جامعه فراهم سازد.

 خوشطینت تصریح کرد : ثبت‌نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور اردبیل به صورت غیرحضوری از تاریخ 1402/12/26 لغایت 1403/01/14 در سیستم گلستان به نشانی : reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود.

 

 

انتهای خبر/ ج