پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل:

هفته دفاع مقدس، نمادی غرورآفرین و پرافتخار از فرزانگی ملّت ایران است

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت:هفته دفاع مقدس نمادی غرورآفرین و پرافتخار از فرزانگی ملّت سرفرازی است که خاطرات دلاوری­های آن در تاریخ شکوهمند این دیار تا ابد خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، مهرداد محرم زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل دفاع مقدس را نام آشناترین واژه در قاموس حماسه ­های مقاومت، پایداری و ایستادگی عزّت ­آفرین ملّت همیشه پیروز ایران اسلامی خواند و گفت: هفته دفاع مقدس نمادی غرورآفرین و پرافتخار از فرزانگی ملّت سرفرازی است که خاطرات دلاوری­های آن در تاریخ شکوهمند این دیار پاک تا ابد به یادگار خواهد ماند. 

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل استقلال، آزادی و عزّت کنونی مردم ایران را مرهون خون پاک شهدا، به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس خواند و گفت: رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس نشان دادند که با حفظ اتحّاد و همبستگی هیچ قدرتی توانایی دست ­اندازی به مرزهای کشورمان را ندارد.

محرم زاده با بیان اینکه هفته دفاع مقدس سالروز پاسداری از ارزش­ها و مرزهای شرف و عقیده در راستای آرمان ­های والای اسلامی و انقلابی است، وحدت، ایثار و تمسک به دستورات الهی را از مهمترین برکات دفاع مقدس خواند و گفت: این هفته جلوه­ گاه عاشورایی اثبات هنر عشق ­ورزی ایثارگرانی است که خالصانه و به نیت قرب الهی و صیانت از کیان، عزّت و شرف ایرانی، نقوشی زرین در دفتر انقلاب ترسیم کردند.

وی در پایان سخنان خود نسبت به حفظ ارزش‌ها، آرمان­ها و دستاوردهای حماسه عظیم هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: باید در تمام مراحل زندگی رهرو راستین راه امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر باشیم.

انتهای پیام/