پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل:

توسعه شرکت های دانش بنیان منجر به توسعه اقتصاد استان می شود

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل با بیان اینکه یکی از راهکارهای توسعه استان افزایش برنامه‌های پژوهشی و حمایت از پژوهشگران است، گفت:توسعه شرکت‌های دانش بنیان ،توسعه اقتصادی استان را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، اقبال عباسی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل ظهر امروز در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر استان در دانشگاه محقق اردبیلی گفت:برنامه‌های پژوهشی برای توسعه استان باید افزایش  پیدا کند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل با بیان اینکه یکی از راهکارهای توسعه استان افزایش برنامه‌های پژوهشی و حمایت از پژوهشگران اظهار امیدواری کرد با راه اندازی علوم دانشگاهی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان توسعه اقتصادی استان نیز پیشرفت کند.

عباسی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های پژوهشی می‌تواند در زمینه معرفی دستاوردهای پژوهشی دانشجویان و محققان اردبیلی موثر باشد، گفت: باید با برگزاری این نمایشگاه‌ها در سطح استان گسترش یابد تا توسعه کارهای پژوهشی دانشجویان در دانشگاه‌ها افزایش پیدا کند.

معاون توسعه و مدیرت منابع انسانی استاندار اردبیل  یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی توسعه شرکت‌های دانش بنیان و اتکا به توان داخلی دانست و گفت: در این راستا جذب استعدادهای دانشگاهی باید جزو اولویت‌های مسئولان قرارگیرد.

انتهای پیام/