پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پارس اباد

اکنون ماموریت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است.

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی پارس اباد به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن با صدور بیانیه ای مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را به حضور پر شور در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کرد.

در این بیانیه امده است: سپاس و ستایش خداوند منان را که توجه و عنایت ویژه اش به ملّت مسلمان و انقلابی ایران ، این توفیق بزرگ تاریخی را برای آنان پدید آورد تا با رهبری خردمندانه‌ بزرگمردی از سلاله‌ پاک رسول خدا (ص) ، نظام ارتجاعی و منحط دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را براندازد و به جای آن ، نظام مترقی جمهوری اسلامی را مستقر سازد.

دهه فجر یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری جوانان غیرتمندی است که با نام پاک خدای تبارک و به فرمان امام بزرگوار خویش با مشت های گره کرده به میدان آمدند تا شاهد شکوفایی دوباره اسلام باشند و پایه های ستم شاهی جباران را فرو ریزند.

این چنین بود که علیرغم تمام مضایق و دشواری‌ها، محرومان و مستضعفان پای از رکاب انقلاب و امام خویش برنداشتند و مردانه همه مشقت‌ها را به جان خریدند . امروز نیز یاد خمینی کبیر(ره) قلب مالامال از عشق پابرهنگان را به طپش وا می‌دارد و آنچنان بهجت و شوری به پا می‌دارد که ذکرش لرزه بر اندام طمع‌کاران و بدسیرتان می‌افکند.

اکنون ماموریت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است و بی‌شک کم توجهی به این امور از دست دادن دستاوردهای بزرگ انقلاب یعنی ” استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” را به همراه خواهد داشت.

ما دانشجویان،اساتید وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد ،این مقطع حساس که نظام سلطه جهانی، هجمه خویش را بیشتر و بیشتر می‌کند و به انحاء مختلف سعی در حصر و تضعیف و انحراف روحیه مبارزه‌طلبی و ظلم ستیزی ملت‌های مظلوم را دارد ، ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضوری گسترده و پرصلابت در راهپیمایی یوم ا.. 22 بهمن و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.. خامنه ای ، سی و هفتمین فجر پیروزی را تبریک گفته و بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان می بندیم و اعلام می داریم همراه و هم صدا با سیل خروشان ملت ایران در راهپیمایی عظیم روز 22 بهمن فریاد عزت خواهی و ایستادگی سر خواهیم داد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد – بهمن ماه 1394

انتهای پیام/