پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور اردبیل و مدافعان حرم برگزار شد

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور اردبیل و مدافعان حرم با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، پیش از ظهر امروز یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور اردبیل با محوریت تجلیل از مقام شامخ شهیدان "مهدی مرادی" و " دکتر داود اصغری " و با آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مجید خدابخش استاندار اردبیل در نمازخانه دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

در مراسم حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های فرهنگیان و پیام نور اردبیل ضمن عرض خیر مقدم، شهداء را انسان های پاک و دلباخته ای دانست که تنها جهت کسب رضای خداوند جان خود را تقدیم اسلام کردند.

مجید خدا بخش استاندار اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه امروزه دانشجویان و نخبگان نقش بسیار عظیمی در تداوم راه شهدای والامقام و احیای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند، گفت: دانشجویان با حضور در عرصه‌های علمی و فرهنگی ‌می‌توانند نقش بسزایی در ادامه راه شهدا داشته ایفا کنند.

استاندار اردبیل گفت:دانشجویان و اساتید ماموریت و رسالت بسیار خطیری در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند چرا که دشمنان با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای در صدد تضعیف فرهنگ جامعه هستند.

وی در پایان سخنان خود از دانشجویان خواست در دو عرصه فرهنگی و اقتصادی تلاش و کوشش کنند و با الگو قرار دادن اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های خود نقش بسزایی در پویایی اقتصاد منطقه و جامعه ایفا کنند.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و شهدای انقلاب اسلامی گفت: دانشجویان هم‌اکنون می‌توانند با ادامه راه شهدای والامقام گام بزرگی در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی بردارند که نیاز است در این راستا اهتمام ویژه‌ای اتخاذ شود.

وی با اشاره به تحولات اخیر و کشتار مسلمانان در کشورهای یمن، سوریه و عراق افزود: این جنایات و کشتار توسط استکبار جهانی مهندسی شده است و ما باید با وحدت و همدلی تمام نقشه‌ها و ترفندهای دشمنان را خنثی کنیم که این یک وظیفه خطیر و همگانی است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با انتقاد از بداخلاقی‌های انتخاباتی در انتخابات اخیر گفت: متاسفانه در این انتخابات شاهد بسیاری از تهمت‌ها و دروغ‌های ناروا بودیم که به جامعه آسیب جدی وارد کرده است.

وی تنها راه رهایی از این گرفتاری بزرگ را طهارت باطنی و توبه عمومی عنوان کرد.

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور اردبیل و مدافعان حرم با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و دانشجویان و اساتید در دانشگاه پیام نور اردبیل باسخنرانی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل، پخش نماهنگ و مداحی در نمازخانه دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

در این مراسم از خانواده دانشجوی شهید "مهدی مرادی" که در مبارزه با اشرار و منافقین در شمالغرب کشور به شهادت رسید، تجلیل شد.

انتهای پیام/