پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
فرمانده تیپ 40 نیروی زمینی ارتش:

نظامی که بر پایه شهادت بنا شده، عقب نشینی در آن بی معنی است

فرمانده تیپ 40 نیروی زمینی ارتش خطاب به مسئولان سیاسی کشور، گفت: از منافع ملی در مجامع بین المللی با قدرت و بدون هراس دفاع کنید.

به گزارش ابصارنیوز به نقل از آذرسلام، امیر سرتیپ محمد مختاری فر در مراسم گرامیداشت یاد شهید سپهبد صیاد شیرازی که در مسجد قدس اردبیل و با حضور مقامات و مسئولان نیروهای مسلح و دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: هیچ چیزی بالاتر از خون شهید نبوده و تمامی پیشرفت های کشور در تمامی عرصه ها و اقتدار نظام ماحصل خون شهداست.

فرمانده تیپ 40 مستقل نیروی زمینی ارتش در اردبیل در ادامه با اشاره به فرماندهی 8 ساله خود در این استان مردم اردبیل را به شدت ولایی و انقلابی برشمرد.

امیر مختاری فر تاکید کرد: نظامی، که بر پایه و محور شهادت بنا شده است عقب نشینی و عقب گرد در آن بی معنی است.

این سردار نیروی زمینی ارتش با اشاره به برخی زمزمه های مطرح شده مبنی بر تهدیدات نظامی زورگویان و مستکبران و گزینه های روی میز، تهدید آمیز بودن آزمایش های موشکی و تجهیزات دفاعی و نیز داشتن تبعات منفی ورورد سامانه موشکی اس 300 به ارتش، گفت: این سخنان اشتباه و انحرافی بوده و هر آنچه که برای تامین امنیت مردم و دفاع از تمامیت قلمرو کشور و مورد نیاز ارتش تشخیص داده شود به دست خواهیم آورد.

وی با اشاره به تهدیدات و بهانه گیری های واهی آمریکا برای اعمال تحریم های بعدی از جمله بهانه های موشکی تاکید کرد: قرار نیست طبق میل آمریکا حرکت کنیم و آنچه که لازم باشد اقدام خواهیم کرد و اگر نیاز باشد در آمریکای لاتین با آمریکا مبارزه خواهیم کرد.

امیر محمد مختاری فر اظهار داشت: آنچه که امروز مهم بوده گوش جان دادن به فرامین اسلام، قران و خواست شهدا و ولایت فقیه بوده و با تبعیت از مشی ظلم ستیزی امام حسین (ع) در این مسیر ثابت قدم باید بود.

فرمانده تیپ 40 نیروی زمینی ارتش در اردبیل خطاب به مسئولان سیاسی کشورمان، گفت: از منافع ملی در مجامع بین المللی با قدرت و بدون هراس دفاع کنید زیرا در صورت لزوم و نیاز، این ارتش و نیروهای مسلح است که جواب درخور را به دشمنان خواهند داد.

انتهای پیام/