پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فنی رازی اردبیل؛

نیروی نظامی مقتدر در ایران باعث عملی نشدن تهدیدات نظامی دشمنان شده است

بسیج دانشجویی دانشکده فنی رازی اردبیل با صدور بیانیه ای در خصوص اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی گفت:آمریکا به خاطر نیروی نظامی مقتدر ایران تاکنون نتوانسته تهدید نظامی خود را عملی کند.

به گزارش ابصارخبر، بسیج دانشجویی دانشکده فنی رازی اردبیل در خصوص اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی بیانیه ای صادر  و اعلام داشت:آمریکا به خاطر نیروی نظامی مقتدر ایران تاکنون نتوانسته تهدید نظامی خود را عملی کند.

در این بیانیه آمده است: در روزهای گذشته سخنان قابل تأملی مبنی بر تعدیل نیروهای نظامی از هاشمی رفسنجانی به گوش می رسد که دلیل آن را نیز حرکت در راستای نیل به پیشرفت اقتصادی بیان می کند و در این خصوص کشور هایی مانند ژاپن و آلمان را مثال می زند که بدون دارا بودن نیروی نظامی تمام بنیه خود را صرف اقتصاد و عمران نموده و به جایگاهی برتر در اقتصادجهانی دست یافته اند. 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشکده فنی رازی اردبیل در بیانیه خود با اشاره به سیره نبی مکرم اسلام، امامان معصوم و فرامین مقام معظم رهبری، امام خامنه ای(مدظله العالی) نکاتی را به هاشمی رفسنجانی و همه کسانی که در این نظر با ایشان هم عقیده هستند یادآوری کرد.

نکات مطرح شده در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشکده فنی رازی اردبیل به شرح زیر است:

آقای هاشمی شما چرا در این مقایسه،کشور هایی مانند چین، روسیه  و ... را مثال نمی زنید که علاوه بر اینکه نیروی نظامی دارند، در اقتصاد نیز کشور پیشرفته ای به شمار می آیند؟

آقای هاشمی کشور های ژاپن و آلمان نه به دلیل عدم و جود ارتش و نیروی نظامی بلکه به دلیل حمایت های امنیتی آمریکا پیشرفت کردند این در صورتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی همواره کشور ایران در حال مبارزه با دشمنان خارجی یا داخلی بوده است و از ابتدای انقلاب نیز همین آمریکا ما را چندین بار تهدید به حمله نظامی کرده است و فقط به خاطر وجود نیروی نظامی مقتدر تاکنون نتوانسته تهدید نظامی خود را عملی سازد.

اگر نداشتن ارتش خوب است، چرا همان کشور ژاپن که شما مثال می زنید سعی در تغییر قانون اساسی برای ایجاد ارتش دارد؟

شما که خود را فرمانده جنگ می دانید و اولین رئیس جمهور بعد از دوران جنگ هستید چرا قدمی برای پیشرفتی که بیان می کنید بر نداشتید و با گفتن شعار های انتخاباتی کذایی در فکر فریب مردم بودید؟

آیا فرزند شما و اطرافیان ایشان نبودند که زمینه تحریم های ظالمانه را که موجب جلوگیری از پیشرفت ایران در زمینه اقتصادی کشور شد را به ایران تحمیل کردند؟

آیا وقوع فتنه در سال 88  به خاطر وهم و خیال های باطل خسارت های جبران ناپذیری را به بارنیاورد؟

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فنی رازی اردبیل با اشاره به نکات ذکر شده در بیانیه خود، ضمن رد سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر تعدیل نیروهای نظامی، این سخنان را ضد مصلحت های کلان نظام دانسته و از تمام مسئولان کشور خواست به این گونه اظهارنظرها پاسخ های قاطع بدهند.

انتهای پیام/