پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
به همت کانون همیاری دانشگاه محقق برگزار شد؛

همایش بزرگ "حریم مهر" در اردبیل+تصاویر

همایش بزرگ "حریم مهر"در راستای حمایت از کودکان سرطانی و بی سرپرست به همت کانون همیاری دانشگاه با مشارکت کانون باران مهر در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، همایش بزرگ "حریم مهر"در راستای حمایت از کودکان سرطانی و بی سرپرست با خضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل و جمعی از خیرین گمنام اردبیلی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

کیوان بهجو مدیر فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی در این همایش که به همت کانون همیاری دانشگاه و با مشارکت کانون های باران مهر و موسسه شمس جاوید و با همراهی دفتر نهاد نمایندگی مقام رهبری و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در سالن شهید خودسیانی این دانشگاه برگزار شد به برنامه های فرهنگی دانشگاه محقق در سال 95 اشاره کرد و گفت:بعضی برنامه ها هستند که اثر گذاری آنها فراتر از سطح دانشگاه در سطح جامعه مدتها باقی مانده  و به الگویی جهت فرهنگ سازی تبدیل می شود.

وی برنامه حریم مهر راکه در راستای حمایت از کودکان سرطانی و بی سرپرست برگزار می شود را از جمله برنامه های تاثیر گذار دانشگاه عنوان کرد و گفت: این برنامه بصورت خودجوش و به همت خود دانشجویان برگزار می شود . معاونت فرهنگی تنها نقش هدایگر را جهت اجرای بهتر بر عهده دارد.

وی در پایان سخنان خود از دانشجویان خواست تا با ترویح کارهای خیرخواهانه  به فرهنگ سازی کارهای ارزشی در جامعه کمک کنند.

شفیعی مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل کار های تشکل های مردم نهاد را ستود و گفت: کاری که از دل مردم  و به همت خود مردم انجام شود همیشه در ذهن ها و قلوب ملت خواهد ماند.

وی با بیان اینکه امروز خیرین اردبیل به عنوان نماد استاد،زبان زد خاص و عام هستند، خاطر نشان کرد: امروز در بازدید های مسئولان کشور از اردبیل، خیرین استان در کمال گمنامی بعنوان نماد و الگوی استان به آنها معرفی می شود.

پخش کارتون، اجرای تئاتر کودکانه، مسابقه لب خوانی و اجرای سرود از جمله برنامه های شاد و متنوع همایش ""حریم مهر" بود که با حضور جمعی از کودکان سرطانی  و بی سرپرست در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

هم چنین در پایان این مراسم صنایع دستی و آثار هنرهای تجسمی  کانون فرهنگی هنری دانشگاه محقق اردبیلی جهت حمایت از کودکان سرطانی به مزایده گذاشته شد.

انتهای پیام/