پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل به مناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در بیانیه خود تأکید برخی افراد بر رفع حصر سران فتنه را خلاف مصالح کلی نظام دانسته و می افزاید: مطالبه ی بر حق ملت شریف ایران، محاکمه ی عادلانه و به دور از اغراض سیاسی سران فتنه است.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 9دی حماسه ای ماندگار وشگفت انگیز از عمق درک و شناخت ملت غیور ایران از فتنه و جریان های برانداز علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در بیانیه خود یوم الله 9 دی را تبلور بصیرت الهی در بطن رهبری داهیانه ی بزرگ مردی دانست که با درایت و رصد دقیق منویات دشمن و فتنه گران، لزوم بسیج آحاد ملت و حرکت گسترده در مقابله با امواج توطئه آمیز را فریاد می زد. در این بیانیه آمده است: جریانات پس از انتخابات 22 خرداد 88 که با برنامه ریزی دقیق دشمن و عوامل خود فروخته ی آن هدایت می شد نشان داد، اگر سرسوزنی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران عدول کنیم، دشمنان قسم خورده برای ضربه زدن به نظام و انقلاب، درنگ نخواهند کرد.

شناخت حق از باطل، پشتیبانی قاطع از مقام ولایت، اتمام حجت با فتنه گران وعبور کنندگان از خطوط قرمز نظام و محکوم نمودن هتک حرمت به مقدسات، جلوه هایی از حضور حماسی ملت ایران در 9 دی 88 در اقصی نقاط کشور بود. ملت سرافراز ایران نشان داد که در سخت ترین شرایط، همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و تا پای جان آماده ی فداکاری و صیانت از ارزش ها و آرمان های نظام و حراست از خون شهیدان است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در بیانیه خود تأکید برخی افراد بر رفع حصر سران فتنه را خلاف تدابیر اتخاذ شده از سوی شورای عالی امنیت ملی کشور و مصالح کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و می افزاید: مطالبه ی بر حق ملت شریف ایران، محاکمه ی عادلانه و به دور از اغراض سیاسی سران فتنه است.

این بیانیه با بیان اینکه فضای دانشگاه فضای جولان جریان های سیاسی و افراد وابسته به جریان های تندرو و ضد انقلاب نیست، آمده است: فضای دانشگاه فضای تولید علم و ارتقای سطح دانش و خلاقیت های دانشجویان است.

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در ادامه بیانیه خود با اشاره به نتایج حاصل از برجام می افزاید: اعتماد به وعده های دروغین و پوشالی غرب و در رأس آن آمریکای جنایتکار که با بدعهدی های مکرر و تمدید تحریم های 10 ساله، مصداق بارز «شیطان بزرگ» می باشد، نتیجه ای جز تضییع حقوق مسلم جمهوری اسلامی ایران و ملت انقلابی آن در پی نخواهد داشت.

در ادامه این بیانیه با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات ریاست جمهوری نیز آمده است: دولت محترم باید ضمن پرهیز از ورود زودهنگام به کارزار انتخاباتی و دوقطبی سازی جامعه، رفع تنگناهای معیشتی، بهبود اوضاع اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان را در اولویت برنامه های خود قرار داده و تنها در فکر عملیاتی کردن فرامین حکیمانه ی رهبر معظم انقلاب در راستای حفظ وحدت و انسجام مردم و مسئولین و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب باشد.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: مسئولین نظام باید با درک شرایط حساس کنونی، ضمن پرهیز از اظهارنظرهای احساسی و عاری از منطق و به دور از غوغاسالاری، در حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام که حاصل خون شهیدان و مجاهدت ها و ریاضت های بی بدیل جوانان این مرزو  بوم است، نهایت کوشش خود را به کارگیرند.

امضاء کنندگان بیانیه:

*بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل                      

*بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر اردبیل

*بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فرهنگیان آزادگان نیر

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نمین

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نیر

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد رضی

*بسیج دانشجویی آموزشکده فنی رازی اردبیل

*بسیج دانشجویی آموزشکده فنی فاطمه (س) اردبیل

*بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی نوین اردبیل

*بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی مقدس اردبیلی

*بسیج دانشجویی مرکز علمی -کاربردی جهاد کشاورزی اردبیل

*بسیج دانشجویی دانشکده فناوری های نوین نمین

 

انتهای پیام/