پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

جشن انقلاب در موسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی برگزار شد

حجت الاسلام شفایی مهر در جشن انقلاب موسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی گفت: امام خمینی(ره) با برچیدن سلسله معیوب رژیم ستم شاهی، نقطه عطفی در تاریخ ایران بوجود آورد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، جشن انقلاب همزمان با ایا دهه فجر با استقلاب پرشور دانشجویان در موسسه آموزش عالی مقدس اردبیل نیز برگزار شد.

 حجت الاسلام عادل شفایی مهر از مسئولین موسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع ارزش های اسلامی، رهایی ملت از یوق استکبار جهانی و ایادی آن (آمریکا و صهیونیسم) و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی  به دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی در ایران رابطه پادشاهان و مردم رابطه غالب و مغلوبی و سلطان و رعیت بود بطوریکه حضرت امام خمینی(ره) این سلسله معیوب و رژیم ستم شاهی 2500 ساله را برچیدند و نقطه عطفی در تاریخ ایران بوجود آوردند.

شفایی مهر با بیان اینکه  این روزها در واقع ایام ا... است، گفت: بایستی برای پاسداشت همه رشادت ها، ایثارگری ها و خون شهدای انقلاب،  مراسمات  و جشن های باشکوه تری برگزار کنیم.

وی دهه فجر را فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق مردم با انقلاب و رهبری دانست و گفت:  تجلی جشن های انقلاب حضور مردم در  راهپیمایی دشمن شکن  22 بهمن در کشور است که ملت هوشیار  و ولایت مدار ایران با روحیه شهادت طلبی خود هر ساله  با حضور خود توطئه دشمنان را خنثی کرده و هر ساله باشکوه تر از سال قبل آن را برگزار کرده ­اند.
ملت ما برای اولین شعار انقلابی خود یعنی استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی بهای زیادی پرداخت نموده اند. در راه انقلاب هزاران شهید تقدیم کرده و پس از انقلاب در جنگ تحمیلی 8 ساله نیز 210 هزار شهید و حدود 370 هزار جانباز و معلول داده و هنوز هم در مرزها برای حفظ استقلال خود شهید می دهد. این نشانه عظمت و اراده استوار مردم و هوشیاری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان ولی فقیه و وحدت ملی مردم و مسئولین است. یکی از ویژگی های انقلاب مبنای فرهنگی ، ارزش های اسلامی و مقدس بود و مردم از مسئولین نظام جمهوری اسلامی می کنند.

 
در ادامه برنامه حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.
 
وی افزود: ما باید قدر این نظام و انقلاب را بدانیم زیرا زندگی مردم در قبل از انقلاب و دوران پهلوی ذلت بار بوده و انقلاب اسلامی مردم باعث شد تا دست اجانب از کشور گسسته شده و ما با شعار جمهوری اسلامی ایران در مقابل همه مستکبران جهان و علی الخصوص شیطان بزرگ آمریکا ایستادیم.
 
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان به تشریح جایگاه ایران در منطقه پرداخت و گفت: امروزه ما در غرب آسیا و جهان بعنوان یک قدرت بلامنازع هستیم و این از ثمرات ایستادن روی پای خود از اول انقلاب  تا بحال بوده و شما جوانان نیز باید با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در مسیر آبادانی بیشتر کشور قدم بردارید.
 
در پایان این مراسم از جهادگران بسیجی دانشگاه نیز تقدیر شد.

 

IMG_0249.JPG
IMG_0253.JPG
IMG_0257.JPG
IMG_0259.JPG
IMG_0269.JPG
IMG_0275.JPG
IMG_0283.JPG
IMG_0291.JPG
IMG_0300.JPG
IMG_0301.JPG
IMG_0302.JPG
IMG_0303.JPG
IMG_0316.JPG
IMG_0308.JPG

انتهای پیام/