پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
به همت جامعه اسلامی دانشجویان؛

جشن انقلاب در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد

جشن انقلاب در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، جشن انقلاب در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با سخنرانی محمد روحی عیسی لو در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام شفایی مهر مسئول فرهنگی دانشگاه در ابتدای این جشن با عرض خیر مقدم به بیان نقش رهبری در انقلاب اسلامی پرداخت و گفت:امام خميني(ره) افزون‌بر آگاهي و اشراف بر حقايق، اصول و فروع و آرمان‌هاي اسلام،‌ و آشنايي با تاريخ گذشته مسلمين و درك مصالح و مفاسد جامعه اسلامي، به مدد فراست خدادادي‌اش با شناسايي دشمنان دين و نقشه‌هايشان و شناساندن آنان به امّت مسلمان،‌ توطئه‌هاي انها را برملا و بي‌اثر مي‌ساخت.

وی خاطر نشان کرد: عامل رهبري بدون در نظر گرفتن عواملي چون مکتب متعالي اسلام و حضور مردم قادر به پيش بردن انقلاب نبود.از اين‌رو، بنیانگذار کبیر انقلاب از هر دو عامل یعنی مکتب متعالي اسلام بعنوان قدرت برتر و حضور مردم در صحنه بعنوان بازوان اجتماعی انقلاب بهره گرفت و توانست نقش رهبری انقلاب را به بهترین نحو ایفا کند.

محمد روحی عیسی لو  بعنوان سخنران اصلی این همایش به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

وی در ادامه سخنان خودا به دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی دارای دو دشمن آشکار داخلی و خارجی است که باید با چشم بصیرت به اوضاع و احوال کشور نگاه کنیم تا گرفتار دم های دشمنان نشویم.

روحی با بیان اینکه عدوه ای ازروی آگاهی و عده ای از روی جهالت دست به اقدامات غرض ورزانه در داخل کشور می زنند، افزود:این کارها باعث ایجاد بهانه برای دشمنان خارجی می شود تا توطئه های جدید را علیه انقلاب و ملت به راه بیاندازند.

وی در پایان سخنان خود از عموم مردم بویژه قشر فرهیخته دانشگاهیان دعوت کرد تا با حضور اگاهانه و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید میاق با آرمان های انقلاب، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خارجی بزنند.

 اجرای تئاتر و سرود، مسابقه  و تجلیل از فعالین فرهنگی دانشگاه از جمله برنامه های این همایش بود.

انتهای پیام/