پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

ارتش ایران صلح‌طلب‌ترین ارتش دنیا/ حمایت شورای امنیت، متجاوزگران یمن را جری‌تر کرده است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دشمنان از ترس ارتش و نیروهای مسلح مقتدر ایران جرات ندارند، نگاه چپ به کشورمان بیندازند.

به گزارش ابصارنیوز به نقل از سبلانه، آیت‌الله سیدحسن عاملی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اردبیل، عزت، عظمت و شجاعت حال حاضر کشور را مدیون دلاور‌مرد‌ی‌های نیروهای مسلح دانست که با جان و دل از مرز و بوم کشورمان دفاع کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ارتش قوی و مقتدر ایران اسلامی یک ارتش صلح‌طلب است، گفت:‌ نیروهای مسلح و ارتش کشورمان تنها از خاک و مرز و بوم کشورمان دفاع می‌کنند و فکر هیچ نوع جنگ‌ستیزی را ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: اینکه در حال حاضر نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی مانور می‌دهد و هیچ کشوری حق تجاوز به این نیروها را ندارد خود افتخار بزرگی است؛ ما باید قدردان امنیت و اقتدار مثال زدنی کشورمان باشیم، چراکه هیچ کشوری به خود اجازه نمی‌دهد که به کشور مقتدر،دارای بنیه نظامی و دستاوردهای علمی تجاوز کند.

 

امام جمعه اردبیل با اشاره به جنایات رخ داده در منطقه خاورمیانه خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و استکبار جهانی با ایجاد گروه‌های داعش، القاعده، طالبان و النصره در صدد اختلاف افکنی در منطقه  خاورمیانه هستند از این رو لازم است تا ملت با هوشیاری و ارتش با اقتدار نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کند.

 

امام جمعه اردبیل گفت: سال‌های متوالی است که خون بیش از هزاران بی‌گناه درخاورمیانه ریخته می‌شود و حمایت‌های شورای امنیت نیز بر این جنایات هولناک دامن زده است  به طوری که هم اکنون در یمن  تجاوزگری‌ها ادامه دارد و هیچ  اقدامی برای مذاکره و آتش‌بسی در یمن نمی‌شود و متجاوزگران یمن جری‌تر شده‌اند.

 

عاملی گفت:‌ کشور ایران با درایت‌های مقام معظم رهبری، اقتدار نیروهای مسلح و بصیرت و ولایتمداری مردم به اقتداری دست یافته که تمام استکبار جهانی حتی فکر تعرض و نگاه چب به مرزهای کشور را ندارند.

 

 
 

انتهای پیام/