پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های مشکین شهر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزادمشکین شهر و موسسه آموزش عالی سلامت این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته ای بیانیه ای صار کردند.

به گزارش ابصارخبر در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران که به منظور اجرای احکام الهی، با برپایی جمهوری اسلامی ایران، استقلال و آزادی دینی را به ارمغان آورده و در حال صدور آن به تمامی کشور های جهان است.

این بیانیه می افزاید: نه تنها خاورمیانه ، خاور دور و خاور نزدیک ، بلکه به زودی در قلب آمریکا مردم آن قاره به این نتیجه خواهند رسید که عمر ستمگران و مستکبران به پایان رسیده است.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای مشکین شهر در بیانیه خود پیشرفت های پیاپی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یاداور شده و می افزاید:پیشرفت های بوجود امده در اوج فشارهای بین المللی مستکبران جهانخوار همواره این کشور را بعنوان الگوی کشوری مستقل و استکبار ستیز در سطح جهان معرفی کرده است.

در ادامه این بیانیه به عنوان به چند نمونه از پیشرفت ها اشاره شده و امده است: یکی از پیشرفت های بزرگ و مهم ملت بزرگ ایران ، دانش هسته ای و دستیابی به غنی سازی اورانیوم است که بی شک بر اساس وعده الهی موجب رعب و وحشت بسیار دشمنان خدا شده است.


این بیانیه می افزاید:دشمن علیرغم تحریم ها و فشارهای  فراوان بر ملت ایران ، به نتیجه مطلوب خود یعنی تسلیم شدن نظام اسلامی نرسید و شاهد بصیرت بیشتر و همراهی مردم با انقلاب اسلامی ایران و بلکه تبدیل تهدید های تحریم و فشار به فرصت های پیشرفت گردید . رسانه های داخلی و خارجی دشمن با حرکت های زنجیره ای سعی بر آن دارند تا در آستانه سالروز ملی فناوری هسته ای ، این حماسه بزرگ را ناچیز شمرده و مردم و نظام را در این راه مقدس سر شکسته جلوه دهند که صد البته همانند گذشته در این عملیات روانی ضعیف نیز شکست خواهند خورد. اگر پیشرفت های ایران ناچیز وبی اهمیت بود چرا همه ی ابر قدرت های جهان برای متوقف کردن آن مضطرب و متحد شده اند ؟ چرا گروه موسوم به 1+5 علیرغم وجود سلاح های کشنده و خطرناک هسته ای در کشورهای عضو این گروه، به سراغ ایران آمده اند؟ درحالیکه ایران بارها با ارائه مستندات متعددی خود را از این اتهام مبرا کرده است؟ چرا باید چنین گروه کذایی ماموریت دارند تا بطور یک طرفه حقارت، تسلیم و ذلت را تحمیل ملت ایران بکنند؟ مضحک تر اینکه سازمان بین المللی انرژی اتمی، احتمالات و توهمات را تنها پشتوانه ادعاهای بی پایه و اساس خود قرار داده است.
این بیانیه می افزاید: بی شک همه ی مردم ایران و جهان می دانند که استکبار و دشمنان این کشور اسلامی بعد از فروپاشی نظام تحت سلطه شان در ایران و به کار آمدن نظام مردمی و اسلامی ، کینه آن را در دل داشته  و همه ی این تحریم ها ، تهدید ها و فشار ها از روی دشمنی هایی است که از مردم ایران اسلامی در دل دارد و بحث توقف فعالیت هسته ای بهانه ای بیش برای اعمال این دشمنی ها نیست.

شورای تبیین مواضع بسیح دانشجویی دانشگاه های مشکین شهر در بیانیه خود ضمن بستن عهد و پیمان دوره با شهدای ایران اسلامی بر ادامه راه شهدا تاکید کرده و می افزاید: بی شک امسال که از سوی ولی امر مسلمین جهان به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، شاهد پیشرفت های شگرف دیگری در زمینه های علمی، خصوصا دانش هسته ای خواهیم بود و دشمنان خواهند دید که همه ی تهدیدات و اقداماتشان پوچ و بیهوده است.

در پایان ایم بیانیه به انتخابات پیش رو اشاره شده و امده است: با عنایت به نزدیکی انتخابات که حماسه بزرگتری از سوی مردم خلق خواهد شد و مردم بصیر کشور عزیزمان مشت محکمی به دهان یاوه گویان صهیونیسم، آمریکا ، غرب و استکبار خواهند زد ، از عموم ملت ایران دعوت می گردد تا پرشورتر از گذشته با حضور در پای صندوق های رای ، جواب همه ی تحریم ها ، تهدید ها ، کشتارهای ناجوانمردانه و یاوه گویی های  دشمنان را بدهند .

امضا کنندگان بیانیه:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد مشگین شهر
بسیج دانشجویی موسسه عالی سلامت مشگین شهر

 

انتهای پیام/