پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
به همت تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان؛

آزمون ورودی دوره آموزشی "خط امام" در دانشگاه های استان برگزار شد

آزمون ورودی دوره آموزشی "خط امام" ویژه دوره های آموزشی طرح ولایت کشوری و استانی و همچنین دوره شهید چمران بطور همزمان در دانشگاه های استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ایرج صحرایی مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی اردبیل از برگزاری آزمون کتبی ورودی دوره آموزشی خط امام(ره) در روز جمعه 15 اردیبهشت، بطور همزمان در دانشگاههای استان خبرداد و گفت: قبول شدگان این مرحله پس از موفقیت در مصاحبه مجوز شرکت در دوره آموزشی "خط امام" متشکل از دوره های طرح ولایت کشوری و استانی و همچنین دوره آموزشی شهید چمران را که در تابستان سالجاری برگزار خواهد شد را بدست خواهند آورد.

وی هدف از اجرای این دوره را تربیت نیروی همطراز انقلاب اسلامی و مدیران موفق در آینده کشور دانست و گفت: قبلا این دوره با نام طرح ولایت هر سال در دو سطح استانی و کشوری برگزار می شد.

صحرایی افزود: از سال گذشته با تغییرات محتوایی در این دوره آموزشی و غنی تر شده محتوا و استفاده از اساتید مجرب کشوری این دوره ها با نام "خط امام" برگزار می شود.

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی استان اردبیل به نحوه برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت:این دوره همه ساله در دو سطح عالی(نخبگان بسیج دانشجویی بصورت کشوری) و متوسط (ویژه مراکز استانی) برگزار می شود.

آزمون کتبی دوره های آموزشی خط امام پیش از ظهر امروز در اردبیل به ترتیب در دانشگاههای آزاد اسلامی ویژه برادران و پیام نور مرکز اردبیل برای خواهران برگزار شد.

انتهای خبر/