پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل مطرح شد؛

مردم سالاری اسلامی یک اندیشه نو برای بشریت است

در این بیانیه آمده است: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی گامی مؤثر در ارتقای جایگاه بین المللی و استحکام داخلی و نشان از بلوغ سیاسی، نشاط اجتماعی و برگ زرین دیگری از عظمت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و انقلابی بود.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با صدور بیانیه ای حضور پرشور مردم  در انتخابات را به ره بر معظم انقلاب اسلامی ایران تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا با خلق حماسه ای پر شور از سوی مردم ایران در 29 اردیبهشت برگزار شد، به یقین حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی گامی مؤثر در ارتقای جایگاه بین المللی و استحکام داخلی و نشان از بلوغ سیاسی، نشاط اجتماعی و برگ زرین دیگری از عظمت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و انقلابی بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در بیانیه خود می افزاید: در شرایطی که در کشورهای منطقه نا امنی و درگیری وجود دارد برگزاری انتخابات به این گستردگی، توأم با امنیت کامل نشان دهنده عشق و علاقه وافر مردم به نظام و حاکی از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوه ای باشکوه از  مردم سالاری دینی است.

در ادامه این بیانیه آمده است:به یقین برگزاری پرشور انتخابات در کشورمان، مردم سالاری اسلامی و حقیقی را در مقابل  چشم مدعیان سیاست در دنیا به نمایش می گذارد. مردم سالاری دینی یا مردم سالاری اسلامی یک اندیشه و تجربه نو برای بشریت بود که به وسیله  نظام جمهوری اسلامی و امام بزرگوار عرضه شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل، ضمن تشکر و قدردانی از آحاد  فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی علی الخصوص قشر فرهیخته دانشگاهی در ایجاد حماسه عظیم انتخابات 96، این نمایش وصف ناپذیر حمایت و پشتیبانی مات با حضور خود در پای صندوق های رأی از نظام و انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفته و ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب، اعلام می دارد فصل انتخابات تمام شد، لازم است با حفظ وحدت، یکپارجگی و انسجام ملی، عظم خود را برای خدمت صادقانه و هرچه بیشتر برای یکایک مردم ایران اسلامی بر  مبنای معیارهای اسلام، انقلاب و رهنمودهای امام و رهبری جهت ساختن ایرانی آباد، آزاد و مستقل و سربلند و پیروز در تراز انقلاب اسلامی به کار بگیریم.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: بسیج دانشجویی به تبعیت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، حمایت از همه دولت های قانونی کشور را همچون گذشته  وظیفه خود می داند.

انتهای پیام/