پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
یادداشت دانشجویی؛

قدرت موشکی ایران به پشتوانه حضورمردم درصحنه، دارای قدرت پیش برندگی است

قدرت موشکی ایران با پشتوانه قدرت حضورمردم درصحنه دارای قدرت پیش برندگی و بازدارندگی دارد. این قدرت مرز های سرزمینی را مستحکم و خط دفاعی کشور را به قدرت های جهان نشان می دهد تا دشمنان و ابرقدرت شرق و غرب، حساب وکتاب در دستشان باشد.

به گزارش ابصارخبر، رضا ندایی فعال فرهنگی اجتماعی در عرصه دانشگاهی در تازه ترین یادداشت خود به عملیات غرورآفرین لیله القدر پرداخت و نوشت: قدرت علمی و نظامی ایران رو به پیشرفت و توسعه است و این یک موفقیت چشمگیر و غرور آفرین برای ایران اسلامی است. دیدگاه مدیریت جهادی و تفکر انقلابی و روحیه بسیجی موجب پیشرفت و موفقیت کشورمان درزمینه علم و فن آوری و تجهیزات نظامی شده است. این موفقیت مرهون جوانان متعهد و متخصص با تکیه به توان داخلی است. تحریم های ظالمانه و نابخردانه اروپا علیه ایران موجب شده متخصصان و نخبگان علمی  به توان داخلی متکی باشند. تدابیرو رهنمود های راهگشا و حکیمانه مقام معظم رهبری نیز تاثیر بسیارزیادی دراین پیشرفت و ترقی داشته و دارد.

قدرت موشکی ایران با پشتوانه قدرت حضورمردم درصحنه دارای قدرت پیش برندگی و بازدارندگی دارد. این قدرت مرز های سرزمینی را مستحکم و خط دفاعی کشور را به قدرت های جهان نشان می دهد تا دشمنان و ابرقدرت شرق و غرب، حساب وکتاب در دستشان باشد. توانمندی موشکی و پهباد و سایرتجهیزات نظامی رو به رشد و پیش برندگی دارد. دیدگاه فرماندهان عالی رتبه نظامی کشورمان براین است که ارتقای توان موشکی همواره رو به توسعه وگسترش و نوشوندگی دارد. حرکت علمی کشور با پژوهش و تحقیق و طرح های مخترعین و جوانان و نخبگان ، زمینه فکری و خلاقیتی را فراهم نموده تا نخبگان و متفکران با متخصصین نظامی و با ائتلاف علمی و فکری به پیشرفت های چشمگیر دست یابند.

 درحوزه نظامی و غیرنظامی هرچند پیشرفت داشته باشیم بازهم نیازمند به افکار و اندیشه خلاق، مبتکر و هوشمند فعال با توکل به عنایات خداوند متعال داریم. کشور با ارتقای توانمندی و دانش و تولید علمی جدید درحوزه دفاعی و نظامی و پدافندی با یاری خداوند به حد خودکفایی رسیده است. ضمن دفاع ازکیان خود از دوستان و هم پیمانان خود نیز دفاع می کنیم و خواهیم کرد. با وجود امکانات موشکی و توان نظامی قدرتمند درکشور، دیگر تهدیدات دشمنان بر علیه ایران اسلامی کارساز نخواهد بود.

 اعتماد به نفس دانشمندان نظامی با پشتیبانی فرمانده معظم کل قوا و با امید و توکل به خداوند متعال توانسته است مواضع داعش ضد بشریت و ضد انسانیت را مورد هدف قرارداده تا برداعش و هم پیمانان ضد حقو ق بشری آنها  نشان دهدکه ایران درمقابله با یک حرکت تروریستی، کوتاه نمی آید . با تکیه برقدرت الهی و با تکیه برتعهد و تخصص نیروهای داخلی و سرعت پیشرفت درتوان نظامی ، قدرت مقابله با هرگونه تهدیدات نظامی دشمنان را داریم. دانش هسته ای ، اقتدارملی ، تعهد و تخصص، اتکا به داخل ،  توطئه ها و برنامه های دشمنان را یکی پس از دیگری نقش برآب نموده و مایوس کرده است. و موجب عقب نشینی ازمواضع سیاسی و نظامی کرده است. و این افتخار بر ما بس است که پیروزی و نصرت الهی با ماست.

  شلیک موشک به مواضع داعش درمرزهای سوریه ، پاسخ قاطع وکوبنده ایران به حمله تروریستی گروه تکفیری داعش درمجلس شورای اسلامی وحرم مطهرامام خمینی ره  بود .این اولین اقدام و پاسخ به تروریست ها است. اگراین حرکت تکرار شود پاسخ کوبنده ای به داعش و حامیان آنها داده می شود که سخت پیشمان خواهند شد.

 شلیک موشک نقطه زن سپاه به مقرفرماندهی و امکانات و تجهیزات داعش آمریکایی و صهیونیستی حامل پیام به هم پیمانان و حمایت کنندگان داعش بوده تا حواسشان را جمع کنند و بدانندکه با چه کسی طرف هستند. درصورت کوچکترین تعرض و اشتباه با موشک های نقطه زن و مدرن ایران موجه خواهند شد.

انتهای پیام/