پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
در مراسم ختم شهید مدافع حرم عنوان شد؛

حجت الاسلام فیاضی:بزرگترین مبارزه شهداء، مبارزه با لیبرالیسم است/ ملت ایران به هیچکس اجازه تعدی به ارزش های الهی را نخواهد داد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در مراسم ختم شهید مدافع حرم علی سیفی، با بیان اینکه به برکت خون شهدا ملت ایران اجازه پایمال کردن ارزش های الهی را به هیچکس نخواهند داد، گفت: در واقع بزرگترین مبارزه شهداء، مبارزه با لیبرالیسم است.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مراسم ختم شهید مدافع حرم علی سیفی با حضور مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم اردبیل  و با سخنرانی حجت الاسلام فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان در حسینه ثارالله برگزار شد.

حجت الاسلام فیاضی در این مراسم ضمن بیان ویژگی های بارز شهید علی سیفی به عوامل رستگاری انسان از دیدگاه قرآن کریم پرداخت و گفت:ایمان، نماز و تذکیه نفس از جمله عوامل مهم رستگاری انسان هستند.

وی تقوای الهی را از دیگر عوامل رستگاری انسان برشمرد و گفت:بهرمندی از عقل و خرد در زندگی نیز از جمله عوامل رستگاری انسان هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) جهاد را مهمترین عامل رستگاری انسان عنوان کرد و گفت: مؤمنی که با جان و مال خود در راه دفاع از ارزش های الهی به پا می خیزد و بهترین سرمایه اش یعنی جانش را در راه خدا می دهد علاوه بر اینکه به همه عوامل رستگاری عمل کرده است،خود نیز به بالاترین مرتبه سعادت دست پیدا می کند.

وی از جوانان خواست تا با مطالعه سیره عملی و رفتاری شهدای دفاع مقدس، عظمت شهدای کربلا را درک کنند، چونکه شهدای ما نیز از کربلا اقتباس کردند.

فیاضی در ادامه سخنان خود به وصیت نامه شهید مدافع حرم علی سیفی اشاره کرد و گفت:این جوان 26 ساله در عنفوان جوانی چنان خود را در مکتب امام حسین(ع) پرورش می دهد که خود نیز به این مرتبه از اخلاص دست پیدا می کند.

وی با اشاره به احادیث ائمه اطهار(ع)،اولین پاداش شهید را بهشت عنوان کرد و گفت:شهدا با ایثار آگاهانه خود راه صد ساله مراجع، علما و حتی زاهدان و عابدان را یک شبه می پیمایند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در زمان سختی مرد و نامرد از هم مشخص می شود،گفت: کسانیکه در راه خدا جهاد می کنند در واقع هستی را در بازار غیرت، حریت و مردانگی عرصه میکنند.

فیاضی به احادیث امام علی(ع) در اینخصوص اشاره کرد و گفت: هرکس با دشمنش در خانه بجنگد مغلوب خواهد شد.

وی جهاد شهدای مدافع حرم را ستود و گفت:اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز ما باید در همدان و کرمانشاه با دشمنان اسلام می جنگیدیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) امنیت اقتصادی کشور را در دستان امثال شهید علی سیفی عنوان کرد و گفت:اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز کشور ما به سرنوشت کشورهای همسایه دچار می شد.

وی از شهدای مدافع حرم بعنوان تفنگدران اقتصاد نام برد و گفت:این شهدای مدافع حرم هستند که کشور را در برابر تحریم های دشمنان اسلام مصون نگه داشته و به الگویی در جهان تبدیل کرده اند.

فیاضی تفنگداران مومن و متدین در عرصه دینی را تربیت یافتگان مکتب کربلا دانست و گفت:در برهه کنونی که دشمنان اسلام 38 سال است علیه ارزش های ما هجمه وارد می کنند، این پرورش یافتگان مکتب عاشورا هستند که در برابر این تهاجمات سینه سپر کرده اند.

وی در ادامه سخنان خود به حمله موشکی ایران به پایگاه تروریست های تکفیری داعش پرداخت و گفت: اگر موشک های سپاه  و جانفشانی مرزداران این آب  خاک نبودند امروز شاهد امنیت در کشور نبودیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) از موشک های سپاه پاسداران بعنوان موشک های شهدای مدافع حرم نام برد و گفت:6 موشک سپاه به مقر تروریست های داعش در سوریه در واقع تمام هیمنه استکبار جهانی را به هم ریخت.

وی غیرت شهدای مدافع حرم را غیرت دینی عنوان کرد و گفت:در واقع این خداوند متعال بود که بار دیگر قدرت خود را نشان داد و دشمنان اسلام را مورد غضب خود قرار داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در قسمت پایانی سخنان خود به تبیین پیام شهدا پرداخت و گفت:پیام پرورش یافتگان مکتب عاشورا در واقع پاسداشت ارزش های الهی چون حفاظت از استقلال،آزادی،امنیت و حریت کشور در تمامی ابعاد است.

وی از مسئولین کشوری خواست تا با درک پیام شهدا به وصیت فرزندان راستین این آب و خاک عمل کرده  و خود را با سیاسی بازی های متداول سرگرم نکنند.

فیاضی از عموم مردم خواست تا با حفظ وحدت کشور به خواسته واقعی شهدا عمل کرده و به خاطر منصب های چند روزه دنیوی ارزش های والای الهی را زیر پا نگذارند، چونکه شهدا به خاطر حفظ همین ارزش ها جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهادت مایه رستگاری و سرمایه ابدی است انسان است، خاطرنشان کرد: جامعه ما به جامعه بزرگ تبدیل شده  و در برایز اندیشه های لیبرالیستی و خوی استکباری در جهان سربلند شده است.

فیاضی با بیان اینکه میلیون ها علی سیفی در کشور وجود دارد، تصریح کرد:ملت بزرگ ایران به احدی اجازه پایمال کردن ارزش های الهی را نخواهد داد

وی از شهدای مدافع حرم بعنوان شهدای ناموس، غیرت و حریت نام برد و گفت: شهدای مدافع حرم در واقع از نسل شهدای کربلا هستند.

شعر خوانی  توسط سیفی خالق نوای مشهور "زینب،زینب"، مداحی محمدباقر منصوری و اهدای چفیه متبرک شده رهبر معظم انقلاب به پدرش شهید مدافع حرم علی سیفی از جمله برنامه های مراسم ختم شهید مدافع حرم، علی سیفی بود.

انتهای پیام/