پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:

خلاقیت در کنار مدیریت، موجب موفقیت می شود

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با بیان اینکه تنها در سایه تعاملات سازنده و انجام کار مشترک بین شرکت های داخلی و شرکت های بین المللی می توان انتقال دانش انجام داد،گفت:موفقیت در هر کاری در سایه دانش، کوشش و خلاقیت ممکن است.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، امیرحسین دوایی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین جشنواره منطقه ای رویش به تبیین برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت و با بیان اینکه بین نظم و خلاقیت ارتباط وجود دارد، گفت: در سیستم منظم، مساله از یک نقطه ای شروع شده و در نقطه دیگری به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه در خلاقیت نظم چندانی وجود ندارد،گفت: افراد خلاق در هیچ چارچوبی نمی گنجند.

دوایی با بیان اینکه افراد خلاق معمولا منظم نیستند، گفت: در دنیا افراد خلاق و منظم، مدیران نادری هستند که می توانند تاثیرگذار باشند.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین ویژگی های افراد خلاق پرداخت و گفت: در وزارتخانه به دنبال ایجاد جاذبه برای افراد خلاق هستیم تا بتوانیم به موفقیت های مورد نظر دست پیدا کنیم.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شیوه های ایجاد جاذبه در افراد اشاره کرد و گفت: جاذبه از طریق پرداخت تسهیلات و در اختیار گذاشتن امکانات و برگزاری کارگاه های خلاقیت ایجاد می شود.

دوایی در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی شهر بین المللی ICT  در نزدیکی تهران خبرداد و گفت: این کار با کار مطالعاتی و رایزنی با شرکت های موفق بین المللی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امروز باید به دنبال ایجاد افزایش ارزش اجتماعی در جامعه باشیم، خاطرنشان کرد: برای انجام این کار ابتدا باید پتانسیل های انجام این کار را فراهم کرد.

وی  کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را همانند یک بانک دانست و گفت: ولی وجوه مشابهی بین روند فعالیت این دو وجود ندارد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در این طرح می توان با تعاملات سازنده بین شرکت های بین المللی و شرکت های داخلی انتقال دانش انجام داد،گفت:موفقیت در هر کاری در سایه دانش، کوشش، پشتیبانی و خلاقیت ممکن است.

انتهای پیام/