پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق؛

گروه معارف اسلامی همانند دژ مستحکمی در مقابل بحران های جامعه دانشگاهی است

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در جمع مدیران گروه معارف اسلامی این دانشگاه با ارزیابی مثبت فعالیت های این گروه گفت:گروه معارف اسلامی همانند دژ مستحکمی در مقابل بحران های جامعه دانشگاهی است

به گزارش ابصارخبر،حجت الاسلام سیف اله مدبر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در نشست هم اندیشی فعالیتهای گروه معارف دانشگاه فعالیت های گروه معارف دانشگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تاثیرات گروه معارف اسلامی در دانشگاه چشمگیر بوده و اساتید این گروه قابل قدردانی و تحسین هستند.

وی گروه معارف اسلامی دانشگاه را همانند دژ مستحکمی در مقابل بحران های جامعه دانشگاهی دانست و گفت: این امر مسبب برتریت آن در هر دوره ای شده است.

 مدبر با بیان اینکه گروه معارف اسلامی دانشگاه می تواند پیشرفت خود را در زمینه انتقال بهتر مفاهیم معرفتی به دانشجویان افزایش دهد، افزود: بهترین روش برای تقویت این گروه، تمرکز در بخش آموزش فنون توحید محور به اساتید است که این طرح در جلسه شورای هیات جذب دانشگاه تصویب گردید.

وی افزود: طبق نظرسنجی از عموم دانشجویان دانشگاه، مشکلات اصلی دانشجویان در زمینه معرفتی، عدم‌آشنایی آنها با احکام دین است که از گروه معارف انتظار می رود در این زمینه فعالیت خود را افزایش دهد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه صحبت های خود با اشاره به راه اندازی مرکز مطالعات علم و دین در دانشگاه، بیان داشت: متاسفانه در دوره های قبل از انقلاب اسلامی، ما تحقیر علمی شده ایم که یکی از اهداف اصلی ما از راه اندازی این مرکز برطرف کردن این تحقیر است، و آن نیازمند حضور پرشور اساتید گروه معارف است.

در پایان این نشست اعضای حاضر در جلسه به ایراد نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/