پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان؛

مهمترین وظیفه مسئولین نهاد،مطالبه گری و اجرای منویات رهبر انقلاب در دانشگاه ها است

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان با بیان اینکه مهمترین وظیفه مسئولین نهاد، مطالبه گری و اجرای منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است،گفت:رصد هوشمندانه، هدایت حکیمانه و نقد منصفانه از جمله این وظایف است.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز جلسۀ مسئولین دفاتر و مدیران اجرائی نهاد رهبری در دانشگاه های استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبداله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های این استان در محل سالن جلسات دفتر استانی نهاد رهبری دانشگاه ها برگزار شد.

حجت الاسلام حسنی در این جلسه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم،بابیان اینکه مسئولان نهاد رهبری، زینت حوزه در دانشگاه ها هستند؛ گفتد: مهمترین وظیفه مسئولین نهاد، مطالبه گری و اجرای منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها هستند که مهمترین آنها رصد هوشمندانه، هدایت حکیمانه و نقد منصفانه است.

وی در ادامه سخنان خودبه برنامه های پیش روی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها از جمله ماه محرم و هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید طوری برنامه ریزی شود که وحدت دانشگاهیان در عزاداری برای سید الشهداء علیه السلام نمود پیدا کرده و دسته های عزاداری دانشگاهیان زمینه کسب معارف و آشنایی با مکتب عاشورا در سطح شهر  را فراهم کند.

انتهای پیام/