پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
یادداشت:

نقشه ی جدید استکبار برای بحرانی تر کردن اوضاع منطقه

یکی ازسیاست های خارجی آمریکا،اسرائیل و انگلیس این است که همیشه در منطقه مسلمان نشین بویژه در خاورمیانه التهاب، درگیری، مناقشه و اختلاف به وجود بیاورند تا بتوانند از آب های گل آلود ایجاد شده ماهی بگیرند.

به گزارش ابصارخبر، رضا ندایی فعال دانشجویی در تازه ترین یادداشت خود به مسئله اقلیم کردستان پرداخته و نوشت: بعد از فتنه داعش امروز شاهد شکل گیری نقشه جدید دشمنان در منطقه هستیم. یکی ازسیاست های خارجی آمریکا و اسرائیل و انگلیس این است که همیشه در منطقه مسلمان نشین بویژه در منطقه خاورمیانه التهاب و درگیری و مناقشه و اختلاف وجود داشته باشد. تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و از اختلافات دیگران سوء استفاده نموده وبهره برداری کنند.

به ظن دشمنان اسلام وقتی داعش در منطقه رو به نابودی است نقشه دیگری باید عملی و اجرا شود اکنون فرصت را مناسب می دانند تا کردستان را تحریک و فعال نمایند تا منطقه را با یک بحران جدید مواجه سازند.

از سوی دیگر این قضیه شاید یک نوع ترفند و توطئه ای برای سرگرم کردن کشور های منطقه باشد تا داعش جان تازه ای بگیرد، پس باید بیش از پیش هوشیاری و بیداری کشورهای اسلامی و مسلمانان باید تقویت شود.

 جدایی و اعلام استقلال اقلیم کردستان بحران جدیدی در منطقه ایجاد می کند که غیرقابل جبران است.. بنابراین دولت مرکزی عراق باید به خواسته های اقتصادی منطقه اقلیم کردستان توجه جدی کرده و از آنها حمایت کند تا اوضاع و جو روانی حاکم در اقلیم  آرام شود. 

انتهای پیام/