پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲

طرح دانشجوی دکتری مشترک در دانشگاه محقق اردبیلی اجرایی می شود

رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی از اخذ مجوز طرح دانشجوی دکتری مشترک(Dual Degree) توسط دانشگاه محقق خبرداد و گفت: این طرح با همکای دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه استراسبورگ فرانسه اجرا می شود.

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، محمدتقی آل ابراهیم رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی  از اخذ مجوز طرح دانشجوی دکتری مشترک(Dual Degree)  توسط دانشگاه محقق خبرداد و گفت: این طرح  با همکای دانشگاه محقق اردبیلی با دانشگاه استراسبورگ فرانسه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه استراسبورگ فرانسه جزو 100 دانشگاه برتر اروپایی است، گفت: پس از رایزنی های گسترده با دانشگاه استراسبورگ فرانسه، اولین دانشجوی دکتری مشترک با این دانشگاه از اداره دکتری این دانشگاه مجوز گرفت.
وی افزود: در این روش دانشجوی دکتری پس از طی دوره آموزشی در دانشگاه محقق اردبیلی و بررسی رزومه علمی در اداره دکتری دانشگاه استراسبورگ فرانسه، برای انجام تز عازم دانشگاه استراسبورگ فرانسه می شود.
آل ابراهیم ادامه داد: این دانشجو دارای یک استاد راهنما از دانشگاه محقق اردبیلی و یک استاد راهنما از دانشگاه استراسبورگ فرانسه خواهد بود و از هر دو دانشگاه مدرک رسمی دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/