پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان:

خدمت گزاری در عرصه فرهنگ از باقیات الصالحات است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق در نشست بررسی برنامه های فرهنگی این دانشگاه با بیان اینکه امورات فرهنگی یک امر تدریج پذیر است، گفت: خدمت گزاری در این مسیر سنت حسنه و باقیات الصالحات است.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بعد از ظهر امروز نشست بررسی برنامه های فرهنگی اجرا شده در سالتحصیلی 96-97 دانشگاه محقق اردبیلی با حضور حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق و فنی اصل معاون دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه در اتاق جلسه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظ رهبری دانشگاه محقق برگزار شد.

حجت الاسلام حسنی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان در ابتدای این مراسم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از نظام ائمه معصومین علیهم السلام است، گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران، خدمت در حضور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

وی افزود: خدمت در این نظام مایۀ افتخار و علاوه بر احیای خون شهدای انقلاب اسلامی، احیاگر خون شهدای کربلا و آرمان های آنها را نیز شامل می شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق در ادامه سخنان خود به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: امورات فرهنگی یک امر تدریج پذیر است و خدمت گزاری در این مسیر سنت حسنه و باقیات الصالحات است.

وی از مسئولین فرهنگی دانشگاه ها نیز خواست در جهت احیای ارزش های انقلابی تلاش خود را افزایش دهند و آن را به عنوان یکی از اولویت های اصلی برنامه ریزی های خود قرار دهند.

عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز  در این نشست به ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی دانشگاه پرداخت و گفت: حرکت نیروهای فرهنگی بر اساس ابتکار عمل و خلاقیت بوده و باید برنامه های فرهنگی طبق نیاز اجرایی شود.

وی افزود: فعالین فرهنگی دانشگاه باید با نیت خالص خود مسبب حرکت و اجرای برنامه های فرهنگی دانشگاه شوند.

انتهای پیام/