پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
در جلسه شورای امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی مطرح شد:

کارگاههای صیانت از امر به معروف در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از برگزاری کارگاههای حفظ و صیانت از امر به معروف در این دانشگاه خبرداد و گفت:فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه شرعی است و این موضوع باید در بین دانشگاهیان تبیین و نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بعد از ظهر امروز جلسه امر به معروف و نهی از منکر با حضور قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و حجت الاسلام واحدیزاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.
 حجت الاسلام حمید واحدی زاده سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ابتدای این جلسه اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام را یادآور شد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم مذهبی و ارزشی است که دین مبین اسلام  برای آن جایگاه ویژه ای  قایل است.

وی تصریح کرد: برنامه های در راستی ترویج این فریضه الهی باید در اولویت کارهای فرهنگی دانشگاه ها قرار گیرد.

 قدرت اخوان اکبری رییس دانشگاه و ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر نیز در این نشست به تبیین فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پرداخت و گفت: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه شرعی عموم آحاد جامعه است و باید این موضوع به نحو شایسته ای در بین دانشجویان، اساتید و کارکنان تبیین و نهادینه سازی شود.

در پایان این نشست مقرر شد کارگاههای مربوط به حفظ و صیانت از امر به معروف در دانشگاه برگزار شود.

انتهای پیام/