پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق:

مردم آمریکا، با الهام از انقلاب ایران مستقل شوند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق در پاسخ به یاوه گویی های اخیر ترامپ، گفت: مردم آمریکا امروز با روشن تر شدن ماهیت پلید دولتشان شایسته است با الهام از انقلاب اسلامی ایران به استقلال کشورشان فکر کنند، چونکه انقلاب ایران تنها انقلابی در جهان است که انسانیت را در جهان بوجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، روح اله قالبی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در پاسخ به یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا ضمن تشکر از مواضع حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور ایران گفت: شایسته است مقامات کشور در عمل هم مانند بیان پاسخ دهند.

 دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق با بیان اینکه در روابط بین الملل قانون اجرا نمی شود،گفت: اگر در روابط بین الملل قانون اجرا می شد آمریکا این همه تجاوز و کشتار را در جهان انجام نمی داد.

وی از عراق بعنوان نمونه نام برد و گفت: آمریکا طبق کدام قانون در روابط بین الملل، این همه تجاوز را مرتکب شده است.

قالبی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در روابط بین الملل این قدرت است که حرف اول را می زند نه گفتمان و قانون، خاطر نشان کرد: هر چند که ما دلواپسان هم مخالف گفتمان و مذاکره نیستیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق خطاب به رئیس جمهور کشورمان نیز گفت: خدا را شکر گذارم که به بی اعتمادی دولت امریکا ایمان اوردید.

وی افزود: از شما بازگشتی را خواستاریم که در راه انقلاب با تمام توانتان تلاش کنید و مطیع نصیحت های رهبر معظم انقلاب باشید  همانگونه که ملت ایران تا اخرین لحظه مطیع امر رهبری و ولایت خواهد ماند.
 این دانشجوی فعال سیاسی به سخنان اخیر رییس جمهور عیاش امریکا اشاره کرد و گفت: امروز این شخص ثقیل العقل بار دیگر به ایران و تاریخ ایران توهین کرد واین در حالی است که وی از تاریخ و پیشینه ی دولت امریکا خبرندارد و الا همچین جسارت را نمی کرد.

قالبی خطاب به ترامپ نیز گفت: مردم این سرزمین برای خاک وطنشان اگر لازم باشد با خونشان خلیجی دیگر در جهان پدید خواهند اورد تا یاوه گویانی مانند شما حد و مرز خودشان را بدانند.
وی افزود: انقلاب ایران در دل مردم جهان هم انقلاب کرده است و سپاه پاسداران نیز در دل مردم منطقه جای گرفته است و فکر نکنم که دیوار زنی و حصار کشی شما بتواند مانعی برای آن باشد، پس این را بدانید که در جهان نیز هیچ قدرت نطامی بر مردم حکومت نمی کند و طولی نحواهد کشید که خود مردم آمریکا هم از شما بیزار شوند.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق در پایان سخنان خود از جوانان و مردم آمریکا خواست بیایند وجدان خودشان را قاضی قرار دهند و دقیق بررسی کنند و بعد قضاوت کنند که ایران تروریست است یا دولت امریکا؟
وی افزود: مردم آمریکا این را بدانند که ایران انسانیت و انسان دوستی را در جهان می خواهد و شما مردم آمریکا نباید هرگز فریب رسانه های آمریکا و غرب را بخورید، چونکه دشمنان ایران اسلامی با قدرت رسانه ای خود سعی دارند ایران را در چشم مردم جهان تروریست نشان دهند در حالیکه واقعیت خلاف این ادعا است.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق با بیان اینکه من به عنوان یک انسان آزادی خواه این انتظار را از مردم آمریکا دارم که خودتان استقلال داشته باشید نه اینکه آینده شما و فرزندانتان را منافع صهیونیست ها تعیین کنند، گفت: این شما هستید که باید برای آینده آمریکا تصمیم بگیرید نه صهیونیست ها و اسرائیلی ها.

وی از مردم آمریکا خواست با الهام از انقلاب ایران به استقلال کشورشان فکر کنند، چونکه انقلاب ایران تنها انقلابی در جهان است که انسانیت و انسان دوستی را در جهان بوجود اورده و روز به روز در سایه اتکا به خداوند متعال پله های کمال و سعادت را یه سرعت می پیماید.

انتهای پیام/