پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
بیانیه تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل؛

سپاه حافظ راستین امت اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل است

در بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اردبیل خطاب به رئیس جمهور آمریکا آمده است: اگر ضرورت ایجاب کند همه ی ما مثل دوران دفاع مقدس برای مبارزه با استکبار جهانی عضوی از سپاه پاسداران انقلاب خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، تشکل های دانشجویی، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در محکومیت سخنان سخیف و توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صار کردند.

در این بیانیه آمده است: قریب به ۴۰ سال است که شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران استوار است و در طول این مدّت دشمنان جمهوری اسلامی از هیچ گونه دشمنی و توطئه علیه جمهوری اسلامی و نهاد های انقلابی دریغ نکرده اند. صهیونیسم و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در راستای سلطه گری و چپاول مظلومان جهان و تبدیل دنیا به دهکده جهانی نقشه های شوم و پلید خود را در دنیا و به ویژه در بین کشور های جهان سوم به اجرا در می آورد. در این میان جمهوری اسلامی ایران که با شعار دفاع از مظلومان و مستضعفین جهان عَلَم آزادی و آزادگی را برافراشته است،سد راه زیاده خواهی ها و استعمار گری های نظام سلطه بوده و همچون خاری در چشم آمریکای جهان خوار گشته است و ما از این دشمنی ها،توطئه ها نه تنها تعجب نمیکنیم بلکه به راهی که از سرگرفته ایم ایمان بیشتری پیدا می کنیم.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در بیانیه خود ضمن محکوم کردن مواضع اخیر رییس جمهور دیوانه آمریکا و توهین ها و سخنان سخیف او علیه ملت سرفراز ایران اسلامی اعلام داشت: این دشمنی ها و توطئه ها مربوط به شخص رئیس جمهور فعلی آمریکا نبوده و او ادامه دهنده جریان دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه انقلاب اسلامي  ایران در طی 40 سال اخیر می باشد و این دشمنی ها تنها تاثیری در روحیه انقلابی ملت ایران نخواهد داشت بلکه روز به روز به عزم آنها در مبارزه با استکبار جهانی تحت فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خمینی مدظله می افزاید.

این بیانیه هدف رئیس جمهور بی ادب آمریکا از بیان چنین سخنانی را  ایجاد اختلاف در بین آحاد ملت و نظام جمهوری اسلامی دانسته و می افزاید: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اردبیل ضمن دعوت ملت سرافراز و مسئولین نظام جمهوری اسلامی به هوشیاری، بصیرت و وحدت ملی به رئیس جمهور آمریکا اعلام می کنیم؛ اتحاد و وحدت ملت ایران با این حرف ها از بین رفتنی نیست.

در پایان این بیانیه آمده است: نهاد های انقلابی و دفاعی ایران اسلامی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همواره در دفاع از جمهوری اسلامی ایران و ارزش های آن بخصوص مبارزه با تروریسم جهانی در خط مقدم هستند باید به خود افتخار کنند که آمریکا آن ها را دشمن شماره یک خود می شمارد چرا که امام امت فرموده اند: اگر زمانی دیدید دشمنان از شما تعریف می کند باید به خودتان شک کنید لذا ما از تلاش ها و مجاهدت های آن نهاد انقلابی قدردانی میکنیم و به دشمنان آنها اعلام می کنیم که اگر ضرورت ایجاب کند همه ی ما مثل دوران دفاع مقدس برای مبارزه با استکبار جهانی عضوی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خواهیم بود.

انتهای پیام/