پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
با حضور دبیر بنیاد حجاب و عفاف در استان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی ترویج حجاب در دانشگاه های اردبیل

نشست هم اندیشی ترویج عفاف حجاب در دانشگاه های اردبیل با حضور رجبی دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان در سالن جلسات بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز نشست هم اندیشی راهکارهای ترویج عفاف و حجاب در دانشگاه های استان با حضور امیر رجبی دبیر بنیاد عفاف و حجاب و دبیران  کانون مطالعات زنان و خانواده بسیج دانشجویی در سالن جلسات ناحیه دانشجویی برگزار شد.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان در ابتدای این نشست به توطئه های روزافزون دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: ما نیز باید هم پای دشمنان در مقابل این گونه توطئه ها مقابله کنیم.

وی يكي از بهترين كارهاي تبليغاتي درباره حجاب را انتشار آثار هنری در این باب عنوان کرد و گفت: توزیع آثار هنری به صورت گسترده در جامعه می تواند اثرگذار ، چونکه  آثار هنری در انتقال پیام تأثیری ماندگار  دارند و بهترین ابزار برای ترویج ارزش های دینی از جمله عفاف و حجاب محسوب می شوند.

رجبی در ادامه سخنان خود به ابزار و راه های ارتباطی با قشر دانشجو پرداخت و گفت:ابزارهای آموزشی و فعالیت های فرهنی از جمله ابزارهای مهم در ترویج عفاف و حجاب در دانشگاه های استان هستند.

وی به بحث اموزشی عفاف و حجاب پرداخت و گفت:تربیت و پرورش مربی و مبلغ حجاب بصورت کارگاهی و عملیاتی یکی از ابعاد بحث آموزشی عفاف و حجاب است که می تواند تمام استدلال های ممکن در مواجهه با افراد بدحجاب و بی حجاب را پاسخگو شود.

رجبی از  برگزاری نشست های عمومی و تخصصی بعنوان دومین ابزار ترویج عفاف و حجاب در دانشاه ها نام برد  گفت:طرح مباحث و جلسات برای افراد کم حجاب و بی حجاب می تواند اغنا کننده واقع شود.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب در پایان سخنان خوداز دانشجویان خواست تا با برگزاری نمایشگاه های هنری چون کاریکاتور،گرافیک و هنرهای تجسمی ابعاد اثار پنهان و زیان بار بد حجابی در جامعه را در سطح دانشگاه ها تبیین کنند.

در پایان این نشست دبیران کانون مطالعات زنان و خانواده به تبادل نظر در خصص فعالیت های ترویج فعالیت های عفاف حجاب در دانشکاه ها پرداختند.

انتهای پیام/