پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان؛

مدیریت رهبر انقلاب در قضیۀ داعش، غیر قابل توصیف است

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان در جمع دبیران تشکل های دانشجویی دانشگاه محقق ضمن تبریک شکست کامل داعش، گفت: مدیریت و تدابیر رهبر انقلاب در قضیۀ داعش، غیر قابل توصیف است بطوریکه مدافعان حرم با الگوگیری از همین تدابیر توانستند پشت دشمن را به زمین بزنند.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز نشست صمیمی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با دبیران تشکل های دانشجویی و کانون های وابسته به دفتر نهاد رهبری دانشگاه محقق اردبیلی در این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری‌در دانشگاه های استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت درگذشتگان حادثه زلزله اخیر در کرمانشاه، به بیان اهمیت وجود وحدت در برنامه های فرهنگی دانشگاه ها پرداخت و گفت: تشکل ها و کانون‌ها ی دانشجویی در انجام کارهای فرهنگی اتحاد خود را روز افزون کنند.
وی در ادامه سخنان خود به طرح های مختلف دشمنان اسلام علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز الگو گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری برما واجب است چراکه تنها پرچمدار اسلام ناب محمدی «ص» در جهان این انسان بزرگوار است.
حسنی در ادامه ضمن تبریک شکست دشمنان اسلام در قضیۀ داعش، مدیریت و تدابیر رهبر انقلاب در این امر را غیر قابل توصیف عنوان کرد و  گفت:شهدای مدافع حرم در واقع  بارزترین عمل کنندکان به سخنان رهبر انقلاب هستند بطوریکه توانستند با رهنمودهای رهبر انقلاب پشت دشمن خونخوار را زمین بززند.
دبیران تشکل ها  در ادامه این برنامه ضمن ارائه گزارشی از برنامه های اجرایی خود، به بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با نحوه مشارکت در برنامه های فرهنگی پرداختند.