پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
رئیس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان؛

روز دانشجو در نوع خود، روز استکبارستیزی است

رئیس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان در جمع مسئولین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های اردبیل گفت: روز دانشجو به نوعی روز استکبارستیزی است و باید از این فرصت برای آگاه سازی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،بعد از ظهر امروز نشست شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان که با حضور مسئولین فرهنگی دانشگاه های اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

 گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ابتدای جلسه شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان ضمن تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، از آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای برگزاری برنامه های گرامیداشت روز دانشجو خبر داد و گفت:  لازم و ضروری است در خصوص روابط بین افراد نیز فرهنگ سازی صورت گیرد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان خود به حمایت دانشگاه از برنامه های دانشجویی تأکید کرد و گفت: توجه به مسائل فرهنگی و دانشجویی در کنار آموزش و پژوهش در دستور کار دانشگاه محقق قرار دارد.

 روز دانشجو به نوعی روز استکبارستیزی است
عباس فنی اصل رئیس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان نیز در این نشست ضرورت هماهنگی میان دانشگاه های استان برای برنامه های 16 آذر را خواستار شد و گفت: روز دانشجو به نوعی روز استکبارستیزی است و باید از این فرصت برای آگاه سازی استفاده شود.

وی به ضرورت حل مشکلات دانشجویان در این ایام تاکید کرد و گفت: در همه ایام باید بحث رضایتمندی دانشجویان مدنظر مسئولان باشد.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه محقق با بیان اینکه انتظار می رود دانشگاه ها از سخنرانان تنش زا استفاده نکنند، خاطرنشان کرد: دانشگاه ها می توانند از سخنرانان قوی کشوری سایر دانشگاه های استان استفاده کنند.
حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان نیز به بیان ضرورت آشنایی دانشجویان با امام زمان(عج) پرداخت و گفت: متاسفانه در حال حاضر شبهه ها بسیار زیاد و اطلاعات بسیار کم است که در این زمینه نیازمند اطلاع رسانی هستیم.
وی به ضرورت گرامیداشت روز دانشجو و ایام هفته وحدت در دانشگاه ها پرداخت و گفت: به همین منظور روز یکشنبه هفته آینده بعد از نماز مغرب و عشا، درس اخلاق نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از طرف تشکل ها و کانون های دانشجویی استان در مسجد دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار خواهد شد.
حسنی در پایان سخنان خود به تبیین ضرورت حضور حداکثری دانشگاهیان در نماز جماعت دانشگاه ها پرداخت واز مسئولین دانشگاه ها خواست نسبت به کار مهم همت بیشتری کنند.

انتهای پیام/